Pradinis
habil. dr. profesorė
Adresas: Universiteto 9/1, 01513 Vilnius, 410 kab.
Telefonas: +370 5 2 667 625
Budėjimo laikas katedroje:
Ketvirtadieniais 15:00 - 16:00 (411 kab.). Vizitą suderinti iš anksto elektroniniu paštu.
Mokslinių tyrinėjimų sritys:
Švietimo vadyba, socialinė atskirtis, didaktika
Dėstomi dalykai:
Švietimo administravimas; Projektinės veiklos modeliavimas; Švietimo organizacijų kultūra; Ugdymo procesas, kokybė, vertinimas; Pedagoginė sistema ir jos projektavimas; Ugdymas XXI amžiuje: retrospektyva ir perspektyvos.
Publikacijos
- Targamadzė, V. (2016). Geros mokyklos koncepcija: sampratos naratyvas. Tiltai. T. 74, Nr. 2, 53-61.
- Targamadzė, V. (2016). Gera bendrojo ugdymo mokykla: mimikrija ar metamorfozė. Socialinis ugdymas. T. 42, Nr. 1, 6-16.
- Targamadzė, V. (2016). The new generation at the crossroad of cultures: socialization aspect. Multicultural studies. T. 1, Nr. 1, 65-76.
- Targamadzė, V., Kriaučiūnienė, R. (2016). Content and language integrated learning: Lithuanian teachers' viewpoints. International journal of multilingual education. No. 8, 42-59.
- Targamadzė V., Minkutė- Henrickson R. (2015). Cognizable or Yet Not Discovered Generation Z: Viewpoint of Comprehensive School Teachers (Case of Lithuania). Multilingual education. Vol. 5, 67-77.
- Targamadzė, V. Talkovskytė, J. (2015). Vilniaus miesto socialinės paramos centro socialinio darbuotojo, dirbančio su socialinės rizikos šeimomis, veiklos tobulinimo galimybės. Socialinio darbo tyrimai ir aktualijos: tęstinis mokslo straipsnių leidinys. T. 3, 10-28.
- Targamadzė, V., Gudelytė, A. (2015). Skurdo spąstų įveikos galimybės: Vilniaus miesto piniginės socialinės paramos gavėjų atvejis. Socialinio darbo tyrimai ir aktualijos: tęstinis mokslo straipsnių leidinys. T. 3, 232-248.
- Targamadzė, V., Girdzijauskienė, S. ir kt. (2015). Kn. Naujoji (Z) karta - prarastoji ar dar neatrastoji?: naujosios (Z) kartos vaiko mokymosi procesų esminių aspektų identifikavimas. (pp.7-26). Šiauliai: Titnagas.
- Grincevičienė, V., Szerlag, A., Dziubacka, K., Targamadzė, V. (2015). Įtraukysis ugdymas: mokinių tėvų rūpesčiai ir lūkesčiai. Santalka: Filologija, Edukologija. T. 23. Nr. 1, 73-80
- Gudauskas, R., Kaklauskas, A., Jokubauskienė S., Targamadzė, V., Budrytė, L., Cerkauskas, J., Kuzminskė, A. (2015). Advisory, Negotiation and Intelligent Decision Support System for Leadership Analysis. International journal of computers communications & control. T. 10. Nr. 5, 667-677.
Tyrimai
Projektinė veikla
Projekto pavadinimas | Metai | Veikla |
Multikonferencija „Politika ir informacinės sistemos, technologijos ir pritaikomumas“ (PISTA 2012) | 2012 | Programos komiteto narė |
9-oji tarptautinė konferencija „Politika ir informacinės sistemos, technologijos ir pritaikomumas“ (SKVC) | 2010 | Programos komiteto narė |
Tarptautinė mokslinė konferencija „Švietimo politikos tranformacijos: nacionalinis, transnacionalinis ir supranacionalinis diskursas“ | 2010 | Narė |
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo populiarinimo veikla
Interviu
Ar pavyks mokytojo profesiją padaryti prestižine?
https://bit.ly/3bsMDr2 [2019.08.01]
LRT aktualijų studija
https://bit.ly/3zOn2lG [2018.11.29]
Mokslas
- Institutai
- Atitikties mokslinių tyrimų etikai vertinimas
- Mokslinės veiklos apžvalga
- MTEP temos
- Mokslo rezultatai
- Mokslo renginiai
- Projektai
- SHARE: Europos sveikatos, senėjimo ir išėjimo į pensiją tyrimas
- Mokslo žurnalai
- Pedagoginės studijos ir mokslas
- Disertacijos
- Podoktorantūros stažuotės
- Mokslo skatinimo fondai
- Mokslo publikacijos
- Mokslinių tyrimų infrastruktūra