Apie
Profesorė, socialinių mokslų daktarė
Profesorė turi ilgametę patirtį atliekant raidos ir edukacinės psichologijos tyrimus, kuriuose nagrinėja vaikų ir paauglių optimalaus funkcionavimo veiksnius. Ji nuolat kviečiama skaityti paskaitas bei vykdyti tyrimus įvairiuose universitetuose.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: edukacinė psichologija, akademinį motyvacija, mokinius (ne)motyvuojantis mokytojo bendravimas.
Dėstomi dalykai: Edukacinė psichologija, Psichologija mokyklai, Šiuolaikinės edukacinės psichologijos paradigmos, Psichologinės intervencijos programos vaikams ir paaugliams. Mokymasis ir motyvacija: teorijos ir tyrimai (doktorantams).
![]() |
ORCID ID |
Adresas: Universiteto g. 9, 202 kab., 01513 Vilnius.
Telefonas: +370 5 2667605, +370 5 2667615
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios publikacijos (nuo 2016)
Monografijos, mokslo studijos
Jakaitienė, A., Želvys, R., Raižienė, S., Dukynaitė, R., Stumbrienė, D., Vaitekaitis, J., Ringienė, L., Žilinskas, J. ir Žilinskas, A. (2022). (Ne)išmatuojamas švietimo efektyvumas ir našumas. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla.
Raižienė, S., Gabrialavičiūtė, I. ir Garckija, R. (2018). (Ne)motyvuojantis mokytojo elgesys: kuo tai (ne)naudinga mokiniams. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas
Straipsniai
Gabrialavičiūtė, I.; Raižienė, S.; Garckija, R. Geresnės mokinių motyvacijos link: Situacijų mokykloje klausimyno (SISQ) lietuviškos versijos pritaikymas Lietuvoje = Towards the effective motivation: adaptation of the situations in School Questionnaire (SISQ) to Lithuanian educational context. Psichologija, 66, 2022, 79-94. doi: 10.15388/Psichol.2022.53.
Raiziene, S., Erentaite, R., Pakalniskiene, V., Grigutyte, N., & Crocetti, E. (2022). Identity formation patterns and online activities in adolescence. Identity: an international journal of theory and research, 22(2), 150-165. doi:10.1080/15283488.2021.1960839.
Erentaitė, R., Vosylis, R., Sevalneva, D., Melnikė, E., Raižienė, S., & Daukantaitė, D. (2022). Profiles of achievement motivation and performance in middle school: links to student background and perceived classroom climate. Frontiers in psychology, 13, 1-16. doi:10.3389/fpsyg.2022.820247.
Raižienė, S., Ringienė, L., & Jakaitienė, A. (2021). Testing the effect of preschool education on fourth grade students’ mathematics achievement in the TIMSS 2015: the Lithuanian case. Social inquiry into well-being = Socialinės gerovės tyrimai, 19(02), 6-15. doi:10.13165/SD-21-19-2-01.
Silinskas, G., Di Lonardo, S., Douglas, H., Xu, C., Lefevre, J. A., Garckija, R., Gabrialavičiūtė, I., & Raižienė, S. (2020). Responsive home numeracy as children progress from kindergarten through Grade 1. Early childhood research quarterly, 53, 484-495. doi:10.1016/j.ecresq.2020.06.003