Apie
Asistentė, socialinių mokslų daktarė
Edita Baukienė Vilniaus Pedagoginiame universitete baigė psichologijos bakalauro studijas ir įgijo pedagogo kvalifikaciją. Vilniaus universitete taip pat baigė psichologijos bakalauro (2011), magistrantūros (2013) studijas bei įgijo psichologijos daktaro laipsnį (2022). Disertacinis darbas buvo skirtas analizuoti šiuolaikinių išmaniųjų informacinių technologijų reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų miego sunkumams. Edita Baukienė yra baigusi podiplomines Suaugusiųjų klinikinio psichologinio vertinimo programos podiplomines studijas Praktinės psichologijos studijų centre, Vilniaus Universitete (2011-2012 m.).
Doktorantūros studijų metu Edita Baukienė dirbo jaunąja tyrėja moksliniuose projektuose.
Studijų metu Edita Baukienė dirbo tyrėja Vilniaus universiteto vykdomose metodikų adaptacijose bei standartizacijose (Bender-Geštalt II, VBMĮ-2). Nacionalinėje švietimo agentūroje dirbo lektore ruošiant šalies psichologus naudotis psichologinio įvertinimo metodikomis: (1) Kaip naudotis Vaikų (1,5 – 5 metų amžiaus) elgesio aprašo, versija tėvams (CBCL/1½-5, Achenbach, Rescorla, 2000) ir versija auklėtojoms (C-TRF, Achenbach, Rescorla, 2000) (2019-2020 m.) bei (2) Bender Geštalt II taikymas vaikų ir paauglių psichologiniam įvertinimui (2019 m.). Nuo 2020 metų dirba lektore Vilniaus universitete vykdant psichologų rengimą dirbti naudojant Bender-Geštalt II metodiką.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Vaikų miego sunkumai, ekranus turinčių prietaisų reikšmė vaikų sveikatai, vaikų psichikos sveikata.
Dėstomi dalykai: Psichologija mokyklai (Papildomos pedagogikos studijos); Konsultavimas ugdymo įstaigose.
![]() |
ORCID | ![]() |
ResearchGate |
Adresas: Universiteto g. 9-202, 01513 Vilnius
Telefonas:+370 5 2667605, +370 5 2667615
Priėmimo laikas: iš anksto susitarus el. paštu; penktadieniais, 13.00 val., 202 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Baukienė, E.; Jusienė, R.; Praninskienė, R.; Lisauskienė, L. (2021). The role of emotional reactivity in a relation between sleep problems and the use of screenbased media among toddlers and pre-schoolers. Early child development and care. DOI: 10.1080/03004430.2021.1885392.
Rakickienė, L.; Jusienė, R.; Baukienė, E.; Breidokienė, R. (2021). Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocijų ir elgesio sunkumai pirmojo karantino dėl COVID-19 metu: tėvų patiriamo distreso ir ekranų laiko vaidmuo. Psichologija. DOI: 10.15388/Psichol.2021.41.
Jusienė, R.; Būdienė, V.; Gintilienė, G.; Girdzijauskienė, S.; Stonkuvienė, I.; Žėkaitė, J.; Adomaitytė Subačienė, I.; Baukienė, E.; Breidokienė, R.; Buzaitytė Kašalynienė, J.; Dragūnevičius, K.; Grabauskienė, V.; Praninskienė, R.; Schoroškienė, V.; Speičytė-Ruschhoff, E.; Urbonas, V. (2021). Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Mokslo studija.
Jusienė, R.; Baukienė, E.; Breidokienė, R. (2021). Mokyklinio amžiaus vaikų elgesio ir emocinių sutrikimų rizika, vertinta Galių ir sunkumų klausimynu antrojo karantino dėl COVID-19 metu Lietuvoje. Psichologija. DOI: 10.15388/Psichol.2021.43.
Baukienė, E.; Jusienė, R. (2020). Ikimokyklinio amžiaus vaikų miego sunkumų, emocinio reaktyvumo ir tėvų taikomos miego bei naudojimosi ekranus turinčiais prietaisais tvarkos sąsajos (2020). Psichologija. DOI: 10.15388/Psichol.2020.22.