Apie
Dr. Docentė
Vaiva Grabauskienė baigė taikomosios matematikos studijas. 2006 metais apsigynė Edukologijos mokslų krypties daktaro disertaciją „Geometrinių vaizdinių formavimasis pradinėse klasėse“. Ugdymo mokslų institute dirba docente nuo 2018 metų. Turi virš dvidešimt metų pedagoginio darbo universitete patirties. Yra originalios lietuviškos matematikos mokymosi metodikos MATEMA bendraautorė. Veda mokymus pradinių klasių mokytojams, dalyvauja projektuose. Atliko podoktorantūrinę stažuotę VU Matematikos ir informatikos institute. Taip pat stažavosi Miunsterio, Vienos, Erfurto, Bratislavos universitetuose.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Matematikos didaktika, Matematinis samprotavimas, Integruotas ugdymas, Inovatyvus ugdymas, Ankstyvasis ir pradinis matematinis ugdymas, Ugdymas taikant IKT, Technologijų didaktika, Mokslinių tyrimų metodologija, Informacijos vizualizavimas.
Dėstomi dalykai: Formos pažinimo didaktika, Kiekio pažinimo didaktika, Bendrybių ir dėsningumų pažinimo didaktika, Daiktų formos ir kiekio pažinimo didaktika, Matematikos didaktika, Technologijos.
![]() |
ResearchGate |
Adresas: Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 410 kab.
Telefonas: +370 5 266 7625
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu, 410 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Cibulskaitė Nijolė, Grabauskienė Vaiva. Mathematics Explanation as a Teaching Method Used in a Primary Mathematics Classes // Proceedings of EDULEARN21 Conference 5th-6th July 2021, 4524-4533. doi: 10.21125/edulearn.2021.0944
Irena Stonkuvienė; Vaiva Grabauskienė; Vaiva Schoroškienė. Lithuanian teachers’ experiences in distance education during the quarantines due to the COVID-19 pandemic. INTED 2021 proceedings:15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021.
Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu. Mokslo studija / Sudarė: Roma Jusienė, Virginija Būdienė, Gražina Gintilienė, Sigita Girdzijauskienė, Irena Stonkuvienė. Autorių grupė: Roma Jusienė, Virginija Būdienė, Gražina Gintilienė, Sigita Girdzijauskienė, Irena Stonkuvienė, Jovita Žėkaitė, Ieva Adomaitytė-Subačienė, Edita Baukienė, Rima Breidokienė, Jolita Buzaitytė-Kašalynienė, Kęstutis Dragūnevičius, Vaiva Grabauskienė, Rūta Praninskienė, Vaiva Schoroškienė, Erika Speičytė-Ruschhoff, Vaidotas Urbonas. – Vilnius: Vilniaus universitetas, 2021. – 276 p.
Grabauskienė Vaiva, Schoroškienė Vaiva. Pre-service teachers’ competences in applying knowledge of mathematics and language in mathematical fiction // Valodu apguve problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums = Language acquisition problems and perspective: conference proceedings. Liepāja : LiePA. ISSN 1407-9739. eISSN 2661-5584. 2020, vol. 16, p. 247-261. DOI: 10.37384/VA.2020.16.247.
Grabauskienė Vaiva, Mockaitytė - Rastenienė, Oksana. Matematinių sąryšių pažinimo raiška III-IV klasės mokinių samprotavime apie daugybą = An expression of mathematical connections in multiplication-related thinking in third and fourth grades of primary school // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Socialis Ltd. ISSN 2029-1922. 2019, vol. 11, no. 1, p. 9-29.
Grabauskienė Vaiva, Lapėnienė Rasa. Ritmo supratimo ugdymas atliekant origamio aplikacijos užduotis antroje klasėje = The teaching of pattern comprehension in the 2nd grade of primary school using origami applique // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 42, p. 129-148. DOI: 10.15388/ActPaed.42.
Grabauskienė Vaiva, Zabulionytė Ada. Verbalinės ir vizualios informacijos pritaikymas kurtiesiems mokiniams sprendžiant tekstinius uždavinius III klasėje = The employment of verbal and visual information for 3rd grade deaf students in arithmetic story problem solving // Pedagogika : mokslo darbai. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2018, t. 129, Nr. 1, p. 171-186. DOI: 10.15823/p.2018.12.
Grabauskienė Vaiva, Mockaitytė-Rastenienė Oksana. Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymosi kontekstuose // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. [T.] 127, no 3 (2017), p. 54-70.
Grabauskienė Vaiva, Mockaitytė-Rastenienė Oksana. Matematinio kūrybingumo ugdymas mokantis logiškai tiksliai samprotauti pradinėse klasėse // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. [T.] 121, No 1 (2016), p. 23-40.