Apie
Vaiva Schoroškienė baigė pradinio mokymo pedagogikos ir metodikos bakalauro ir pradinio ugdymo magistro studijas, 2001 metais apgynė Edukologijos mokslo krypties daktaro disertaciją. VU dirba nuo 2018 metų. Vaiva Schoroškienė turi daugiau nei dvidešimt metų pedagoginio darbo universitete patirties. Veda mokymus pradinių klasių mokytojams ir ikimokyklinių įstaigų pedagogams kalbos ugdymo didaktikos ir skaitytojo ugdymo klausimais, dalyvauja vaikų iki 10 metų kaip skaitytojų ugdymo srities projektuose. Yra tematiškai integruotų vadovėlių pradinių klasių mokiniams „Vaivorykštė“ bendraautorė.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Kalbos mokymas pradinėse klasėse, integruotas ugdymas pradinėse klasėse, vaikų iki 10 metų skaitymo motyvacijos ugdymas, skaitytojo ugdymo strategijos.
Dėstomi dalykai: Ankstyvojo raštingumo ugdymas: kalbinis ugdymas, Kalbinio raštingumo ir komunikavimo ugdymas: skaitytojo ugdymas, Kalbinio raštingumo ir komunikavimo ugdymas: teksto suvokimo ir kūrimo didaktika.
![]() |
ORCID |
Adresas: Verslo mokykla, Saulėtekio al.22, Vilnius, 008 kab.
Telefonas: +370 680 99631
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu, 008 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Žėkaitė, J., Schoroškienė, V., Adomaitytė-Subačienė, I., Speičytė-Ruschhoff, E. (2021) Skaitmeninės atskirties veidai: formalaus ugdymo dalyvių požiūris į skaitmeninę atskirtį ir jo kaita nuotolinio ugdymo laikotarpiu pandemijos sąlygomis// Acta Pedagogica Vilnensia, 47, p. 39 -51.
Būdienė, V., Gintilienė, G., Girdzijauskienė, S., Jusienė, R., Stonkuvienė, I., Žėkaitė, J., Adomaitytė Subačienė, I., Baukienė, E., Breidokienė, R., Buzaitytė-Kašalynienė, J., Dragūnevičius, K., Grabauskienė, V., Praninskienė, R., Schoroškienė, V., Speičytė Ruschhof, E., Urbonas, V. Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu. Mokslo studija. Sudarė: Jusienė, R., Būdienė, V., Gintilienė, G., Girdzijauskienė, S., Stonkuvienė, I. (VU, 2021) El. studija pasiekiama: https://lt.mediavaikai.lt/
Stonkuvienė, I., Grabauskienė, V., Schoroškienė, V. Lithuanian teachers’ experiences in distance education during the quarantines due to the covid-19 pandemic// Proceedings of INTED2021 Conference// 8th-9th March 2021// ISBN: 978-84-09-27666-0// p.7870- 7877.
Grabauskienė, V., Schoroškienė, V. Prie- Service Teachers‘ Competences in Applying Knowledge of Matematics and Language in Matematical Fiction// Valodu apguve: problēmas un perspektīva : zinātnisko rakstu krājums. XVI [16] Liepāja: LiePA 2020.
Schoroškienė V. Primary school student‘s argumentation skills: expression of arguments / „Problemy Wczesnej Edukacji”/ „Issues in Early Education” Tom 45 Nr.2 (2019) p. 91 – 102
Schoroškienė V., Krivickaite A. Įsivertinimo sampratos raiška I klasės mokinių kalboje. Pedagogika Vol 129, No 1 (2018) p.156 – 170.
Schoroškienė V. Primary School Students’ Argumentation Skills: Statement of the Thesis/ Problems of and Perspectives on Language Acquisition. Edited by Diāna Laiveniece. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. 2018. ISBN (10): 1-5275-1356-4. ISBN (13): 978-1-5275-1356-3. p.178 – 191.
Schoroškienė V. Skaitytojo ugdymo strategijos lietuvių kalbos vadovėliuose pradinių klasių mokiniams. Reader development strategies in lithuanian language textbooks for primary school students/ Mokslu grįsto švietimo link (Recenzuotų mokslo straipsnių rinkinys) Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. P.310- 345.