Apie

Sergejus Neifachas yra VU UMI docentas, ikimokyklinio ir priešmokyklini ugdymo srityje modeliuoja ir tyrinėja vaikų ugdymąsi skatinančias strategijas.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Vaikystės pedagogika ir filosofija, ikimokyklinio ugdymo vadyba, ugdymo kokybės vadyba, ikimokyklinio ugdymo programų rengimas, priešmokyklinis ugdymas, švietimo politika ir vadyba.
Dėstomi dalykai: Ikimokyklinė pedagogika ir ugdymo programų rengimas; priešmokyklinė pedagogika.
![]() |
ORCID |
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius, 407 kab.
Telefonas: +370 5 2687099
Priėmimo laikas:Iš anksto susitarus el. paštu, 407 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Neifachas, S. (2021). Virtualios mokymo(si) aplinkos modeliavimas: naujos mokymo(si) politikos strategijos prioritetas. Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality, 13(2), 62-80. doi:10.48127/spvk-epmq/21.13.62
Neifachas, S., Butvilas, T., Vasilis Vasiliauskas, A., Žilinskienė, D., & Navickienė, O. (2021). Application of new learning policy strategies within virtual environment. In Sustainable development of law and management in the current world: scientific monograph (pp. 330-352). Vilnius: Kazimiero Simonavičiaus universitetas.
Kovaitė, K., Neifachas, S., & Butvilas, T. (2022). Transformation of education policy strategies and the management of virtual learning environment during COVID-19. In 12th International scientific conference “Business and management 2022”, May 12–13, 2022, Vilnius, Lithuania (pp. 153-160). Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University.
Urbanovič, J., Monkevičius, A., Stankevič, B., & Neifachas, S. (2022). Expression of stakeholder involvement in education governance: involvement of teachers' trade unions in shaping regional and national education policies. In Bureaucratic Transformations: Longitudinal Perspectives on Local and (Supra)National Public Administration: Trans European TED Dialogue, 24-25 February 2022 (pp. 1-3). NISPAcee.