Apie

Asistentė

Šarūnė Nagrockaitė 2008 m. baigė bakalauro pedagogikos studijas ir įgijo istorijos mokytojo kvalifikaciją, 2010 m. baigė edukologijos magistro studijas, 2015 m. apgynė daktaro disertaciją ir įgijo socialinių mokslų edukologijos krypties daktaro laipsnį. Vilniaus universitete dirba nuo 2012 m.

Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ugdymo turinio teorija ir politika, pedagoginė praktika.

Dėstomi dalykai: Profesinė pedagoginė praktika, Pedagoginė sistema ir jos projektavimas.

ORCID iD copy copy ORCID


Adresas:
Universiteto 9, 01513 Vilnius, 410 kab.

Telefonas: +370 5 266 7625

El. paštas:

Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu, 410 kab.

Publikacijos

Publikacijos su VU prieskyra

Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos


Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)

Nagrockaitė Š. Oficialusis ir neoficialusis diskursas: matoma ir nematoma mokyklos kultūra // Acta paedagogica Vilnensia, 2016, t 36.

Tyrimai

Projektinė veikla

Nacionaliniai projektai

Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas šiaulių universitetą prijungiant prie vilniaus universiteto (nr. 09.3.1.-esfa-v-738-03-0001).
Ekspertė.

Projektinė veikla

Tarptautiniai projektai

ERASMUS+KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projektas
 (2018-1-LT01-KA203-046979). Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją.
Projekto VU komandos tyrėja. Vykdymo laikotarpis: 2019.

Future of Education and Skills: Education 2030 (OECD).
Darbo grupės narė. Vykdymo laikotarpis: 2017-2018.

KITA AKADEMINĖ VEIKLA

Pareigos

Pedagoginių programų PPS „Mokyklos pedagogika“ ir GS „Dalyko pedagogika“ vadovė.

BA programos „Vaikystės pedagogika“ komiteto narė.

Mokslo renginiai

Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)

Studentų patirtys mokantis planuoti ugdymą.
Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija Mokytojas šiandien ir rytoj: tarp realybės ir lūkesčių.
Lietuvos edukologijos universitetas, Vilnius (Lietuva). 2016 11 24.

Aš kaip ugdytojas ir ugdytinis: pedagogo profesinio identiteto formativamasis pedagoginės praktikos metu.
Tarptautinė konferencija Švietimo politika ir kultūra: nuoseklios ir radikalios transformacijos.
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2016 10 21-22.

Iššūkis švietimo praktikams: šiuolaikinės ugdymo turinio kaitos tendencijos.
Nacionalinė mokslinė – praktinė konferencija Geografija: mokslas ir edukacija.
Nacionalinė švietimo agentūra, Vilnius (Lietuva). 2018 12 07.

Studentų profesinio tapatumo formavimasis pedagoginėje praktikoje: ugdymo turinio įgyvendinimo dilemos.
Pranešimas kartu su T. Bulajeva. Tarptautinė konferencija Švietimo politika ir kultūra: nuoseklios ir radikalios transformacijos.
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2019 11 07-09.

Narystė

Profesinėse asociacijose

Filosofijos fakulteto Praktikos nuostatų darbo grupės narė.

Lietuvos edukologijos tyrimų asociacijos (LETA) narė.
www.lera.lt 

Mokyklų tobulinimo asociacijos narė.
https://bit.ly/3iBjehU

Ekspertinė veikla

2017: Darbo grupės „Bendrojo ugdymo apžvalga“ narė. // Išleista „Lietuvos švietimo būklės 2013–2016 metais apžvalga“. Lietuvos švietimo taryba.

2017: Darbo grupės narė projekte„Pedagogų rengimo modelis“, ŠMSM.

Nuo 2017 iki dabar: Darbo grupės narė projekte „Ugdymo turinio atnaujinimo konstruktas“, ŠMSM.

2017-2018: OECD darbo grupės narė projekte "Future of Education and Skills: Education 2030".

Mokslo populiarinimo veikla

Kita

Pranešimas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos ugdymo turinio samprata: diskurso analizė (disertacijos pagrindu). Mokyklų tobulinimo asociacijoje.
[2016]

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos