Apie
Podoktorantūros stažuotoja
D. Stumbrienė yra podoktorantūros stažuotoja Ugdymo mokslų institute (informatikos mokslų daktarė). Mokslininkė kartu su bendraautoriais yra paskelbusi 14 publikacijų švietimo analizės tema recenzuojamuose mokslo leidiniuose. Vykdydama tarpdisciplininius švietimo tyrimus D. Stumbrienė aktyviai bendradarbiauja su Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, užsienio mokslininkais, švietimo ir verslo įstaigomis. D. Stumbrienė yra 2 nacionalinių mokslinių projektų pagrindinė vykdytoja ir vieno MTEP projekto mokslinės dalies vadovė.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Pagrindinės mokslinių tyrimų sritys yra didelės apimties švietimo duomenų analizė, efektyvumo vertinimas. D. Stumbrienė turi patirties sudarant sudėtinius rodiklius švietimo sistemų stebėsenai.
Dėstomi dalykai: Statistiniai duomenų analizės metodai.
![]() |
ORCID | ![]() |
ResearchGate |
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius.
Publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Camanho, A. S., Stumbriene, D., Barbosa, F., Jakaitiene, A. (2023). The Assessment of Performance Trends and Convergence in Education and Training Systems of European Countries. Journal European Journal of Operational Research. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2022.05.048
Stumbrienė, D., Želvys, R., Žilinskas, J., Dukynaitė, R., Jakaitienė, A. (2022). Efficiency and effectiveness analysis based on educational inclusion and fairness of European countries. Socio-Economic Planning Sciences, 101293. https://doi.org/10.1016/j.seps.2022.101293
Vaitekaitis, J., Stumbrienė, D. (2022). Associations Between Global Competence and Right-Leaning Population: Evidence From PISA 2018 and European Social Survey. Acta Paedagogica Vilnensia 48 (2022): 143-164. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.48.9
Stumbrienė, D., Želvys, R., Žilinskas, J., Jakaitienė, A. (2022). Using PIRLS and TIMSS data for the assessment of efficiency and effectiveness of primary education in post-socialist and old democracy EU member states. Lietuvos statistikos darbai, 61, 1-15. https://doi.org/10.15388/LJS.2022.29667
Jevsikova, T., Stupurienė, G., Stumbrienė, D., Juškevičienė, A., Dagienė, V. (2021). Acceptance of Distance Learning Technologies by Teachers: Determining Factors and Emergency State Influence. Informatica, 1-26. https://doi.org/10.15388/21-INFOR459
Stumbriene, D., Camanho, A. S., Jakaitiene, A. (2019). The performance of education systems in the light of Europe 2020 strategy. Annals of Operations Research, 1-32. https://doi.org/10.1007/s10479-019-03329-5
Raižienė, S., Stumbrienė, D., Ringienė, L., Dukynaitė, R., Jakaitienė, A. (2019). Students’ Performance And Teaching Practices In Science Across Eu Countries: Evidence From Pisa 2015. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences, VOLUME LIII, 241-254.
https://www.futureacademy.org.uk/files/images/upload/ICEEPSY2018F24.pdf
Želvys, R., Jakaitienė, A., Stumbrienė, D. (2017). Moving Towards Different Educational Models of the Welfare State: Comparing the Education Systems of the Baltic Countries. Filosofija. Sociologija. ISSN 0235-7186. Nr.2. http://mokslozurnalai.lmaleidykla.lt/filosofijasociologija/2017/2/7395