Mokslo renginiai
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Covid-19 pasekmės jaunimui Lietuvoje: 15-18 metų paauglių psichologinė gerovė ir ateities lūkesčiai.
Pranešimas kartu su Jusiene R., Miežiene B. 6-oji tarpdalykinė mokslinė-praktinė konferencija „Jaunimo metai Lietuvoje: matomas-nematomas jaunimas“.
Kaunas (Lietuva). 2022 11 11.
Ekranai ir vaikų pažintinė raida bei mokymosi sėkmė.
Renginys „Ilgalaikis ekranų poveikis vaikų psichikos ir fizinei sveikatai“.
Vilnius (Lietuva). 2022 11 09.
Somatic complains, sedentary behavior and relatedness in adolescents during the second year of COVID-19 pandemic.
Pranešimas kartu su Jusiene R. 36th Annual Conference of the European Health Psychology Society.
Bratislava (Slovakija). 2022 08 23-27.
Vaikų savitvarda prie ekranų: ar ikimokyklinukų slopinančioji kontrolė leidžia numatyti jų naudojimąsi IT prietaisais po trejų metų.
Pranešimas kartu su Rakickiene L., Jusiene R., Baukiene E. Lietuvos psichologų kongresas „Psichologija 360 +1“.
Kaunas (Lietuva). 2022 04.
Naudojimosi ekranus turinčiais IT prietaisais reikšmė 6-11 metų amžiaus vaikų vizualiniams-motoriniams ir regimosios atminties gebėjimams.
Pranešimas kartu su Jusiene R., Baukiene E. Lietuvos psichologų kongresas: Psichologija 360 +1, pranešimų santraukų leidinys. Kaunas : Lietuvos psichologų sąjunga, 2022.
Kaunas (Lietuva). 2022 04 25-27.
Karantino poveikis vaikų psichinei sveikata.
Pranešimas kartu su Kalpokiene V. Lietuvos pediatrų draugijos konferencija „Vaikų Covid-19: nuo diagnostikos iki gydymo“.
Vilnius (Lietuva). 2022 04 08.
Specialiųjų poreikių turinčių vaikų psichologinė gerovė nuotolinio ugdymo metu dėl COVID-19 pandemijos.
Konferencija “Socialinės pediatrijos aktualūs klausimai”.
Vilnius (Lietuva). 2021 12 17.
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams.
Nuotolinė Vaikų gastroenterologijos konferencija.
Vilnius (Lietuva). 2021 12 09.
Kontaktinis, mišrus ar nuotolinis: ką rodo noras mokytis vienu ar kitu būdu?
Projekto „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir psichosocialines rizikas mažinantys mokyklos bendruomenės ir lyderystės veiksniai“ nacionalinis seminaras.
Vilnius (Lietuva). 2021 11 24.
Tėvų požiūris į mokyklą nuotolinio ugdymo metu ir mokinių savijauta klasėje (Online).
Pranešimas kartu su Girdzijauskiene S., Jusiene R., Miežiene B. Nuotolinė VU Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija „Mokslinis pilietiškumas neapibrėžtame pasaulyje“.
2021 10.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų prie ekranų leidžiamas laikas ir vizualiniai motoriniai gebėjimai.
Pranešimas kartu su Jusiene R., Rakickiene L., Laurinaityte I., Praninskiene R. Nuotolinė konferencija Lietuvos psichologų kongresas „Patirtis be sienų“.
Kaunas (Lietuva). 2021 04.
Preschoolers‘ emotional and behavioral problems during quarantine due to Covid-19 pandemic: the role of parental distress and screen time.
Pranešimas kartu su Jusiene R., Rakickiene L., Baukiene E. Nuotolinė konferencija EADP Summer Tour 2021.
(Lenkija). 2021 09.
Vaikų buvimas prie ekranų, savireguliacija ir psichosocialinis prisitaikymas karantino dėl COVID-19 pandemijos metu.
Pranešimas kartu su Jusiene R. Vaikų naudojimasis internetu: moksliniai rezultatai ir praktinės įžvalgos.
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2020 09 25.
Semantinio sklandumo užduotis ikimokyklinukams: ką ji matuoja?
Pranešimas kartu su Jusiene R., Laurinaityte I., Rakickiene L. Aktualių sprendimų paieškos psichologijos moksle ir praktikoje: nuotolinė konferencija, Kaunas, 2020-09-16 : pranešimų santraukų leidinys. Lietuvos psichologų sąjunga.
Kaunas (Lietuva). 2020.
Ikimokyklinio amžiaus vaikų aktyvi žaidimų veikla, vykdomosios funkcijos ir laikas prie ekranų.
Pranešimas kartu su Jusiene R., Rakickiene L. Lietuvos psichologų kongresas „Dialogai“.
Vilnius (Lietuva). 2019 05.
Fathers‘ involvement in child care and self-regulatory abilities of preschoolers.
Pranešimas kartu su Jusiene R. Infant mental health journal: Vol. 39, suppl. : World Association for Infant Mental Health16th World Congress. Hoboken : Wiley-Blackwell. Vol. 39, suppl. p. 631-632.
Rome (Italija). 2018 05 26-30.
Precursors of girls‘ and boys’ delay of gratification in preschool age.
Pranešimas kartu su Jusiene R. 24th biennial meeting of the International Society for the Study of Behavioural Development, Vilnius : ISSBD.
Vilnius (Lietuva). 2016 07 10-14.
Developmental interplay of self-regulation and emotional and behavioral problems from toddlerhood to preschool age.
Pranešimas kartu su Jusiene R. 24th biennial meeting of the International Society for the Study of Behavioural Development.
Vilnius (Lietuva). 2016 07 10-14.