Apie

Agnė Šimkienė lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos bakalauro laipsnį įgijo 2006 m. Lietuvos edukologijos universitete. 2009 m. baigė magistrantūros „Švietimo kokybės vadyba“ studijas, o daktaro laipsnį įgijo 2017 m. Daktaro disertacijos tema „Lietuvos ir kaimyninių šalių lietuvių tautybės paauglių tautinio identiteto raiška ir edukacinės formavimo(si) prielaidos“ (Socialiniai mokslai, Edukologija).
Mokslinių tyrinėjimų sritys: įtraukusis, daugiakultūrinis ugdymas aukštojoje ir bendrojo lavinimo mokykloje, bendrųjų ir dalykinių kompetencijų įgijimas ir ugdymas, tautinio tapatumo formavimasis paauglystėje, kalbos ugdymo didaktika.
Dėstomi dalykai: Pedagogika (Vilniaus universitetas, nuo 2020 m., bakalauro studijos, lietuvių kalba). Inclusive Education (Lietuvos edukologijos universitetas, 2018 – 2019 m., bakalauro studijos, anglų kalba); Kalbinio raštingumo ir komunikavimo ugdymas 2: Skaitymo ir rašymo technologijos (Vilniaus universitetas, nuo 2019 m., bakalauro studijos, lietuvių kalba); Kalbinio raštingumo ir komunikavimo ugdymas 4: kalbos pažinimo didaktika (Vilniaus universitetas, nuo 2019 m., bakalauro studijos, lietuvių kalba). Ankstyvojo raštingumo ugdymas (kalbinis ir socialinis ugdymas) 1: Kalbinis ugdymas (Vilniaus universitetas, nuo 2019 m., bakalauro studijos, lietuvių kalba). Integruoto ugdymo turinio pagrindai (Vilniaus universitetas, nuo 2019 m., bakalauro studijos, lietuvių kalba).
![]() |
ORCID |
Adresas: Universiteto g. 9, 411 kab. LT-01513 Vilnius.
Telefonas: +370 5 266 7625
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus per TEAMS, el. paštu ar 407 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos publikacijos
Nuoroda į Agnės Šimkienės publikacijų sąrašą
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Nedzinskaitė-Mačiūnienė, Rasa; Juškevičienė, Agnė; Daunienė, Eglė. On the way to collective professionalism: a systematic review on the effect of lesson study on teachers’ professional development // Sodobna pedagogika =Journal of contemporary educational studies. Ljubljana. ISSN 0038-0474. 2021, vol. 72, no. 3, p. 196-213.
Stonkuvienė, Irena; Juškevičienė, Agnė; Šabanovas, Simonas. The concept of quality of education: a view from Lithuania // ICERI2021 proceedings: 14th international conference of education, research and innovation, 8-9 November, 2021, online conference. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409345496. p. 7136-7143. (ICERI Proceedings, ISSN 2340-1095). DOI:10.21125/iceri.2021.1604. [IATED digital library] [M.kr.: S 005, S 007] [Indėlis: 0,333] [Indėlis autoriniais lankais: 0,190
Meškauskienė, Asta; Juškevičienė, Agnė. The school microclimate that promotes pupils' school engagement: what is the teachers' role? // NTED 2021 : 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021 :conference proceedings. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 9475-9483. (INTED proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1983. [IATED digital library] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,500] [Indėlis autoriniais lankais: 0,322]
Cicėnaitė-Milaševičiūtė, Akvilė Dominyka; Juškevičienė, Agnė. Pradinių klasių mokinių kalbinių gebėjimų ugdymas(is) taikant neurodidaktikos principus lietuvių kalbos pamokose // Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality. Šiauliai : Scientia Socialis Ltd. ISSN 2029-1922. eISSN 2669-1159. 2020, vol. 12, no. 2, p. 58-76. DOI: 10.48127/spvk-epmq/20.12.58.
Lakkala, Suvi; Juškevičienė, Agnė; Česnavičienė, Jūratė; Poteliūnienė, Sniegina; Ustilaitė, Stasė; Uusiautti, Satu. Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas Lietuvoje: pagrindiniai mokytojų patiriami iššūkiai // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 43, p. 37-56. DOI: 10.15388/ActPaed.43.3.
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta; Briška, Ilze; Juškevičienė, Agnė. Regioninės kultūros samprata rengiant mokytojus Latvijoje, Lietuvoje ir Norvegijoje: lyginamoji atvejo analizė // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2019, t. 43, p. 10-24. DOI: 10.15388/ActPaed.43.1. [CEEOL – Central and Eastern European Online Library; MLA]
Poteliūnienė, Sniegina; Ustilaitė, Stasė; Sabaliauskas, Stanislav; Česnavičienė, Jūratė; Juškevičienė, Agnė. Mokytojų patirtys įgyvendinant ugdymo turinį: mokytojas, kaip švietimo politikos dalyvis, mokyklos bendruomenės narys ir profesionalas // Pedagogika : Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2019, t. 133, Nr.1, p. 78-104. DOI: 10.15823/p.2019.133.5.