Projektas „Kompetencijos kėlimas dalyvaujant tarptautinėje mokslinėje konferencijoje "Another Brick in The Wall? Rethinking Education"“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0272)
Projekto dalyvė: dr. Sandra Kairė
Projekto tikslas: Kelti kompetenciją pristatant mokslinio tyrimo rezultatus Tarptautinės tarpultūrinio ugdymo asociacijos organizuojamoje mokslinėje konferencijoje
Projekto santrauka: Projektas yra skirtas kompetencijos kėlimui mokslinėje konferencijoje pristatant įgyvendinto mokslinio tyrimo rezultatus. Mokslininkė atliko hermeneutinės fenomenologijos tyrimą, kurio metu atskleidė jaunuolių, besimokančių daugiakultūrėse grupėse mobilumo mokymosi tikslais metu, patiriamą dialektinį santykį tiek su daugiakultūre grupe, kurioje mokosi, tiek su platesne išorine erdve, t. y. priimančiąja šalimi ir joje gyvenančiais asmenimis. Mokslinės stažuotės metu studentė pristatys svarbiausius tyrimo rezultatus, kurie aktualizuoja ugdytojo vaidmens reikšmę bei išryškina ugdytojo rūpesio kaip santykio kūrimo reikšmę jaunuoliams mokantis tokiose daugiakultūrėse grupėse. Kompetencijos kėlimo metu taip pat norima parodyti savitą perspektyvą, kaip galima tyrinėti tarpkultūrinį mokymąsi ir jo metu vykstančius procesus. Tradiciškai organizuojant tarpkultūrinio ugdymo procesą ypatinga reikšmė skiriama konkretaus kultūrinio konteksto, kuriame mokymasis vyksta, specifikai bei konkrečių asmenų kultūriniams bruožams. Šiuo aspektu atliekami empiriniai tyrimai dažnu atveju taip pat kreipia dėmesį į vienos ar kitos konkrečios kultūros bruožus ir specifiką, o tyrimo duomenys gali būti interpretuojami remiantis tam tikromis kultūrinėmis charakteristikomis. Tuo tarpu šiame tyrime atsiribojama nuo kultūriškai determinuotos pozicijos asmenų ir kultūrinės erdvės atžvilgiu ir siūloma į tarpkultūrinį mokymąsi pažvelgti kaip į visuminį reiškinį.
Projekto rezultatai: pristatytas mokslinis pranešimas Tarptautinės tarpultūrinio ugdymo asociacijos organizuojamoje mokslinėje konferencijoje.
Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0272) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).