„Veiksniai, lemiantys Lietuvos visuomenės pasitikėjimą mašininio mokymosi priemonėmis teisėsaugos veikloje“ (09.3.3-LMT-K-712-25-0188)
Projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-25-0188
Projekto pavadinimas: „Veiksniai, lemiantys Lietuvos visuomenės pasitikėjimą mašininio mokymosi priemonėmis teisėsaugos veikloje“
Projekto vykdymo laikotarpis: nuo 2021-09-01 iki 2022-03-31
Projekto mokslinio tyrimo vadovas: dr. Maryja Šupa
Santrauka: Projekto tikslas – tobulinti studentės mokslinę kvalifikaciją, bendrąsias ir dalykines kompetencijas kriminologijos disciplinoje, vykdant kokybinį tyrimą – suinteresuotų grupių atstovų diskusijų grupes apie veiksnius, lemiančius Lietuvos visuomenės pasitikėjimą mašininio mokymosi priemonėmis teisėsaugos veikloje. Projekto metu bus atliktas tyrimas apie veiksnius, lemiančius visuomenės pasitikėjimą teisėsaugoje diegiamomis mašininio mokymosi priemonėmis Lietuvoje. Šiuo metu nacionaliniu mastu trūksta empirinių tyrimų apie socialinius mašininio mokymosi aspektus. Mažai žinoma apie mašininio mokymosi įrankių diegimą ir socialinį poveikį Lietuvoje, mašininio mokymosi taikymo ypatumus įvairiose institucijose (pavyzdžiui, teisėsaugoje) ir organizacijose. Todėl tyrimo metu, pagal užsienio patirtį parengus metodiką, bus įvykdytos trys diskusijų grupės su teisėkūros, teisėsaugos ir pilietinės visuomenės atstovais. Duomenys bus parengti analizei, bus atlikta pirminė kokybinė jų analizė – teminis kodavimas. Projektui pasibaigus, duomenys bus panaudoti kaip medžiaga mokslinėms publikacijoms recenzuojamuose moksliniuose žurnaluose lietuvių ir anglų kalbomis.
Siekiamas rezultatas: Rezultatai bus pristatomi teisėkūros, teisėsaugos ir pilietinės visuomenės atstovams, kitoms suinteresuotoms institucijoms ir organizacijoms. Gautus rezultatus taip pat bus galima panaudoti ateityje konstruojant Lietuvai pritaikytų reprezentatyvių kiekybinių apklausų instrumentus.
Projektas finansuojamas/finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų pagal priemonės Nr. 09.33.3-LMT-K-712 veiklą „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą