Šių metų spalio 28 d. Filosofijos fakulteto administracija kartu su Edukologijos katedra inicijavo pasitarimą dėl pedagogikos studijų Vilniaus universitete tobulinimo. Pasitarime dalyvavo akademinių reikalų prorektorius doc. Kęstutis Dubnikas, Studijų direkcijos atstovai, fakultetų, tiesiogiai susijusių su pedagogų rengimu, prodekanai bei didaktikos dėstytojai.
Pasitarimo dalyviai sutarė, kad Vilniaus universitete susiklosčiusią pedagogų rengimo struktūrą ir patirtį geriausiai apibūdina tinklo sąvoka. Tinklinė struktūra sudaro puikias galimybes pedagogų rengimui panaudoti išskirtinį Vilniaus universiteto akademinį potencialą (išsamiau žiūrėti čia).
Pasitarimo dalyvių nuomone, strateginiu pedagogų rengimo tikslu turėtų būti tinklo stiprinimas, kuris yra tiesiogiai susijęs su akademiniuose tinkluose sukaupto potencialo efektyvesniu panaudojimu. Filosofijos fakulteto dekanas prof. Arūnas Poviliūnas pabrėžė, kad sukaupto akademinio potencialo panaudojimo būdų paieška – ne tik pedagogų rengimui, bet ir mokytojų kvalifikacijos tobulinimui – yra kūrybiškų sprendimų reikalaujanti laboratorija. Svarbu yra tai, kad tinklinė pedagogų rengimo struktūra nesupriešina paties dalyko bei dalyko didaktikos ir sudaro prielaidas, pasitelkus šiuolaikines mokslo žinias, atgaivinti mokyklines programas.
Susitikimo dalyviai identifikavo problemas, trukdančias tinklui efektyviau funkcionuoti, ir sutarė dėl veikiančio tinklo plėtros ir stiprinimo būdų. Siekiant paspartinti akademinės reprodukcijos problemų sprendimą, buvo sutarta imtis pedagogų kvalifikacijos tobulinimo. Kol kas tam trukdo biurokratinės kliūtys, tačiau, kaip parodė pasitarimo dalyvių entuziazmas, ryžto toms kliūtims įveikti tikrai pakaks.
Kontaktinis asmuo:
prof. Lilija Duoblienė
Edukologijos katedra
Tel.: (8-5) 2667625
El. paštas: