mindshareLTMindshare Lietuva sociologijos studentams siūlo Žiniasklaidos kanalų planuotojo bei Tyrimų analitiko darbą bei praktiką.

Žiniasklaidos kanalų planuotojas

Apie įmonę: Mindshare Lietuva yra pasaulinio komunikacijos agentūrų tinklo Mindshare padalinys Lietuvoje. Agentūros veikla yra komunikacijos strategijų kūrimas ir jų įgyvendinimas. Mes esame atsakingi už pasaulinių ir Lietuvos klientų prekinių ženklų komunikaciją Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoe. Dirbame su Unilever (Axe, Dove, Knorr, Helman, Rama ir daugelis kitų prekinių ženklų), SEB Bank, Danone (Activia, Actimel, Danonki, Fantasia), Jaguar, Ford, Mazda, Amber Food, Miele, Kimberly Clark (Huggies) ir daugeliu kitų.

Darbo pozicija: Žiniasklaidos kanalų planuotojas

Darbo pobūdis:

Būsite atsakingas už:

  •  TV, Spaudos, Radio, Lauko reklamos ir Web auditorijų analizę
  •  TV, Sapudos, Radio ir Web reklamos kampanijų planavimą
  •  reklamos kampanijų sekimas ir optimizavimas
  •  reklamos kampanijų post-įvertinimas
  •  reklamos akampanijų ataskaitų ruošimas
  •  netradicinių reklamos sprendimų suradimas ir įgyvendinimas
  •  bendravimą su žinisklaidos kanalais
  •  dalyvavimas reklamos strategijų kūrime ir šgyvendinime

Reikalavimai:

  •  Min 3 kursas
  •  labai geri darbo su MS Excel
  •  loginis ir analitinis mąstymas
  •  anglų kalba raštu ir žodžiu
  •  gebėjimas prognozuoti remiantis istoriniais duomenimis
  •  domėjimasis marketingu, reklama ir komunikacija
  •  gebėjimas dirbti komandoje
  •  mokėjimas naudotis google analytics būtų privalumas

Įmonė siūlo:

  •  darbą puikioje entuaziastingų žmonių agentūroje
  •  darbą su pasauliniais prekiniais ženklais
  •  karjeros ir tobulėjjimo galimybes
  •  nuolat kintantį darbą
  •  tarptautinį know-how

Kontaktai: Giedrius Butvilas, Direktorius Aušros Vartų 7A, Vilnius www.mindsharebaltics.com

Skelbimas galioja iki: 2016-02-29


Tyrimų analitikas

Apie įmonę: Mindshare Lietuva yra pasaulinio komunikacijos agentūrų tinklo Mindshare padalinys Lietuvoje. Agentūros veikla yra komunikacijos strategijų kūrimas ir jų įgyvendinimas. Mes esame atsakingi už pasaulinių ir Lietuvos klientų prekinių ženklų komunikaciją Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoe. Dirbame su Unilever (Axe, Dove, Knorr, Helman, Rama ir daugelis kitų prekinių ženklų), SEB Bank, Danone (Activia, Actimel, Danonki, Fantasia), Jaguar, Ford, Mazda, Amber Food, Miele, Kimberly Clark (Huggies) ir daugeliu kitų.

Darbo pozicija: Tyrimų analitikas

Darbo pobūdis:

  •  Lietuvos reklamos rinkos/monitoringo analizė
  •  Žiniasklaidos kanalų auditorijos analizė
  •  Darbas su tyrimų kompanijomis
  •  Ekonometrinis modeliavimas ir ROI
  •  Darbas su įvairiais tarptautiniais analizių įrankiais
  •  Agentūros atliekamų tyrimų vykdymas ir analizė
  •  Ataskaitų ruošimas ir darbas su daug duomenų

Plačiau papasakosime ir atsakysime į visus klausimus susitikimo metu.

Reikalavimai:

  •  min. 4 kursas
  •  geri analitiniai įgūdžiai
  •  labai geri darbo įgūdžiai su MS Excel, MS Access
  •  pageidautina turėti programavimo ir statistinių programų pagrindus
  •  greita orientacija duomenų gausybėje
  •  sugebėjimas įžvelgti duomenų pokyčius ir aiškiai formuluoti išvadas
  •  socialogijos pagrindai (pageidautina)
  •  komunikabilumas
  •  geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu)

Įmonė siūlo:

  •  darbą puikioje entuaziastingų žmonių agentūroje
  •  darbą su pasauliniais prekiniais ženklais
  •  karjeros ir tobulėjjimo galimybes
  •  nuolat kintantį darbą
  •  tarptautinį know-how

Taip pat kviečiame studentus praktikai.

Kontaktai: Giedrius Butvilas, Direktorius Aušros Vartų 7A, Vilnius www.mindsharebaltics.com

Skelbimas galioja iki : 2016-02-29

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos