Rugsėjo 13–17 d. Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų institutas rengia studentų – būsimųjų mokytojų tarptautinę praktinę informatinio mąstymo ugdymo savaitės trukmės mokyklą – dirbtuves. Dalyvaus dėstytojai iš Austrijos, Estijos, Kipro, Nyderlandų, Suomijos, Švedijos, Turkijos, Vokietijos universitetų.
Informatinio mąstymo (angl. Computational Thinking) ugdymas yra vienas svarbiausių 21 amžiaus gebėjimų, skirtas atpažinti ir formuluoti įvairias aplinkos problemas (uždavinius), kaupti ir analizuoti duomenis, juos interpretuoti remiantis schemomis ir modeliais, įvertinti uždavinio išsprendžiamumą ir sprendimo automatizavimo galimybių taikant šiuolaikines skaitmenines technologijas.
Lietuvoje informatinio mąstymo ir skaitmeninio raštingumo ugdymas įvedamas į pradinį ir priešmokyklinį ugdymą (parengtas Bendrosios programos projektas), taigi būsimiems mokytojams svarbu rengtis šioms naujovėms.
Organizuojamuose mokymuose bus naudojama tarptautinės ekspertų grupės parengta metodinė medžiaga, kuri remiasi fizinių ir socialinių mokslų sinteze pedagogų kompetencijoms ugdyti informatinio mąstymo srityje, integruojant informatinį mąstymą su įvairiais dalykais (STEAM), plėtojant inovatyvų požiūrį į ugdymo procesą ir didaktiką.
Mokymai grindžiami konkrečiomis priemonėmis, aktyviais mokymo metodais, praktinėmis veiklomis ir ištekliais. Susipažinsite su įvairiomis priemonėmis ir metodais, skirtais jaunesniojo amžiaus vaikų informatiniam mąstymui ugdyti.
Mokymai vyks Vilniaus universiteto Centrinių rūmų 238 ir 239 auditorijose. Būtina turėti galimybių pasą. Užsiėmimai vyks anglų kalba.
Mokymai tęstiniai, todėl kviečiame dalyvauti visas penkias dienas!
PROGRAMA studentams - būsiems mokytojams
Registracija (vyksta iki rusgėjo 12 d. 12.00 val.)
Mokykla - dirbtuvės organizuojamos pagal projektą:TeaEdu4CT - Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM