Vilniaus universiteto įvairių sričių ir krypčių – edukologijos, psichologijos, socialinio darbo, sociologijos ir medicinos – mokslininkai susijungė bendram tyrimo projektui „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“, kurį 2020 m. birželio – gruodžio mėnesiais finansavo Lietuvos mokslo taryba (LMTLT), sutarties nr. S-COV-20-11. Pagrindinis šio projekto tikslas – visapusiškai analizuoti privalomo nuotolinio ugdymo(si) iššūkius ugdymo procesui ir jo dalyviams (vaikams, tėvams, ugdytojams), grėsmes ir galimybes priešmokyklinių ir pirmų – aštuntų klasių vaikų fizinei ir psichikos sveikatai, saugumui ir mokymosi sėkmei bei parengti rekomendacijas švietimo, socialinės politikos formuotojams ir vykdytojams, mokyklų vadovams, mokytojams ir tėvams.
Ši mokslo studija – tai labai intensyvaus plataus tyrimo, atlikto per trumpą laiką daugiadisciplininės mokslininkų komandos, rezultatas. Mokslo studijoje pristatomi projekto rezultatai, gauti sprendžiant projekte numatytus uždavinius, būtent pastarieji ir suponavo atitinkamą mokslo studijos sandarą.
Mokslo studiją galite atsisiųsti paspaudę šią nuorodą. „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės ir galimybės ekosisteminiu požiūriu“.