Ką mokyklų bendruomenėms svarbu žinoti, siekiant mokymosi sėkmės krizių laikotarpiu? Kodėl siekdami gerų mokymosi rezultatų turime pradėti nuo mokinių ir mokytojų savijautos, nuo santykių? Kiek nuo mokyklos vadovų priklauso, kad mokytojai „neperdegtų"? Kuo skiriasi mokiniai, kurie rinktųsi nuotolinį, mišrų arba kontaktinį ugdymą? Kodėl verta investuoti į mokinių neformalų ugdymą bei fizinį aktyvumą?
Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus kviečiame išgirsti ir aptarti konferencijoje lapkričio 24 d. 13 val.
Vilniaus universiteto Filosofijos fakultete gyvai arba prisijungus nuotoliniu būdu. Daugiau informacijos rasite paspaudę šią nuorodą.
Vilniaus universiteto mokslininkų grupė atliko Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos užsakytą, Lietuvos mokslo tarybos finansuotą mokslinį tyrimą „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir psichosocialines rizikas mažinantys mokyklos bendruomenės ir lyderystės veiksniai“, kuriame dalyvavo daugiau nei 30 mokyklų, kone 1,5 tūkstančio 5-12 klasių mokinių, beveik tūkstantis tėvų, daugiau nei pusė tūkstančio pedagogų ir pusė šimto administracijos darbuotojų. Konferencijos metu mokslininkai bei praktikai pateiks tyrimo rezultatais pagrįstus atsakymus, dalinsis savo įžvalgomis bei kvies diskutuoti siūlymus mokyklų bendruomenėms ir gaires švietimo politikos formavimui. Konferencijoje taip pat dalyvaus Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, Sveikatos apsaugos ministerijos, kitų institucijų atstovai, Lietuvos moksleivių sąjungos ir Mokyklų vadovų asociacijos prezidentai, sveikatos priežiūros ir švietimo ekspertai. Kviečiami visi, kam rūpi gera mokyklų bendruomenių savijauta bei mokymosi sėkmė.
Su konferencijos programa galite susipažinti čia.