Apie
Docentė (2005-2019); Nuo 2019 m. Projekto tyrėja, ekspertė, projekto grupės vadovė.
Socialinių mokslų (Edukologija) daktarės laipsnis įgytas 2001m. Docentės pedagoginis vardas suteiktas 2005.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Švietimo politika ir vadyba; Mokytojų rengimas ir profesinis tobulėjimas; AM didaktika ir kokybės vertinimas; Kalbų mokymas ir kalbų politika.
Dėstomi dalykai: Iki 2019 metų: Bendroji pedagogika (B), Ugdymo pagrindai (B), Švietimo vadyba (B), Suaugusiųjų ugdymas (M), Edukologinių tyrimų metodologija (M), Aukštasis mokslas ir studijos (M), Ugdymo kokybės vertinimas (M). Socialinių tyrimų metodologija (D), Universitetinė didaktika (D), Švietimo politika ir vadyba: identitetas ir globalumas (D). AM ugdymo turinio vadyba (VU naujai priimto personalo mokymai).
ORCID |
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius, 410 kab.
Telefonas: +370 5 266 7625
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu, 410 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Bulajeva T., Targamadzė V. (2018). New Generation Subculture Formation on the Crossing of Real and Virtual Space. Multicultural Studies. (NIE)BEZPIECZEŃSTWO KULTUROWE tożsamościowe konotacje i społeczne dylematy CULTURAL (IN)SECURITY identity connotations and social dilemmas. Volume V (1/ 2018, p. 39-56. Wroclaw University.
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
TĘSK. (Projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001). Priemonė „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“.
Ekspertė. Vykdymo laikotarpis: 2020-2021.
Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto (Projekto Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001 Poveiklė 2.3.1.).
Ekspertė. Vykdymo laikotarpis:
Tarptautiniai projektai
INTERPEARL: LInnovative Teacher Education through Personalized Learning. ERASMUS+ KA 203 projektas (sutartis Nr. 2018-1-LT-01-KA203-046979).
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis:
Developing Early Foreign Language Learning and Teaching in the Nordic/Baltic Context. (ELL-NB). Nordplus Horizontal projektas (Project number NPHZ-2016/10118).
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis:
EASTEM: Euro-Asian Collaboration for Enhancing STEM Education. ERASMUS+ projektas (Proj. No.598915-EPP-1-2018-1-SE-EPPKA-CBHE-JP).
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis:
Future Teachers education: Computational thinking and STEAM. ERASMUS+ projektas (No.2019-1-LT01-KA203-060767)
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis:
ARMDOCT: Reforming Doctoral education in Armenia in line with Needs of Academia, industry and Current EU Practices. ERASMUS+ KA 2CBHE projektas (Nr. 609850-EPP-1-2019-1-AM-EPPKA2-CBHE-SP).
Tyrėja ir WP 5 (kokybės užtikrinimas), grupės vadovė. Vykdymo laikotarpis:
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Konferencijų organizavimas
Institutional Regulatory Framework of Doctoral Education: Vilnius University experience.
International ARMDOCT Project Partners’ Study.
Tarptautinio vizito organizatorė. 2022 05 03-05 Vilniaus universitetas.
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Early Foreign Language Learning in the Nordic/Baltic Context: a survey and evidence from Lithuania.
Tarptautinė mokslinė konferencija: Nordplus Horizontal konferencijoje Developing Early Foreign Language Learning and Plurilingual Education. Building Bridges between Theory and Practice. Abstracts, p. 8.
University of Copenhagen (Danija). 2018 05 24-25.
Initial Teacher Education at Vilnius University, Symposium on Teacher Education. School of education.
University of Nottingham (Anglija).2018 05 09-10.
Student Professional Identity Formation during Pedagogical Practice: Challenges of School Curriculum.
Bendraautorė Šarūnė Nagrockaitė. 4th international conference: Education Policy in Cultural Contexts: Transmission and/or Transformation.
Vilniaus universitetas (Lietuva). 2019 09 07-08.
Teacher education at Vilnius university. Presentation made for International Pedagogical staff training school for Computational Thinking and STEM.
Vilniaus universitetas (Lietuva). 2021 09 13.
Akademinės išvykos
Mokslinės stažuotės
2019 11 17-23: dalyvavimas stažuotėje Pizoje, Italija. Susipažinimas su Italijos pradedančiųjų mokytojų pedagoginės stažuotės organizavimo modeliu. Pizos universiteto ir kitų Italijos švietimo institucijų lankymas (Lietuvos pradedančiųjų mokytojų stažuotės modelio kūrimas).
Dėstymo vizitai
2014 11 26-30: Dalyvavimas tarptautinėje doktorantų mokyklos (5th INTERNATIONAL DOCTORAL SCHOOL ON INFORMATICS EDUCATION AND EDUCATIONAL SOFTWARE ENGINEERING RESEARCH) veikloje, Druskininkai.
2019 12 02-06: Dalyvavimas tarptautinėje doktorantų mokyklos (10th International Doctoral Consortium on Informatics and informatics Engineering Education Research, Druskininkai) veikloje.
Narystė
Profesinėse asociacijose
Tarptautinių ir nacionalinių mokslinių konferencijų komiteto narė.
Redakcinėse mokslinių žurnalų kolegijose
Nuo 2013 m. Žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia Redakcinės kolegijos narė.
https://bit.ly/3iw4QXY
2014-2019: Žurnalo Acta paedagogica Vilnensia Redakcinės kolegijos atsakomoji sekretorė.
https://bit.ly/3k4o47P
Ekspertinė veikla
Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) ekspertė (nacionalinis ir tarptautinis universitetinių ir neuniversitetinių institucijų auditas ir studijų programų kokybės vertinimas).
Nuo 2012 m. iki dabar: Lietuvos mokslo akademijos mokslo projektų vertinimas.
Konsultavimas ir ekspertinis naujai rengiamų ir atnaujinamų AM studijų programų vertinimas.
Aukštųjų mokyklų dėstytojų kvalifikaciijos tobulinimas, mokymai.
Kompetencijų plėtotės ir vertinimo metodikos aprašo rengimo grupės ekspertė.
2012-2014: AM Studijų politikos analizė.
MTEP projekto „Aukštojo mokslo studijų politikos tyrimų metodologijos žvalgomasis taikymas“ ekspertė.
2013: Serafinas D., Bulajeva T., Jaržemskis A., Lepaitė D. „Lietuvos studijų politikos 2009-2011 m. pokyčių analizė studijų kokybės srityje“. MOSTA (Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, dabar STRATA).
2013: Vaiginienė E., Stonkienė M., Jaržemskis A., Serafinas D., Bulajeva T. ir kt. Lietuvos studijų politikos 2009-2011 m. pokyčių kompleksinė analizė. Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras.
MOSTA projekto „ Aukštųjų mokyklų išorinio kokybės užtikrinimo koncepcijos rengimas“ ekspertė.
2014: Serafinas D., Jaržemskis A., Bulajeva T. Aukštųjų mokyklų veiklos išorinio kokybės užtikrinimo koncepcija. Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras. Vilnius, 2014. ISBN 987-609-445-186-7.
Recenzavimas
Mokslinių straipsnių, teikiamų publikacijai žr. Acta paedagogica Vilnensia. ir mokslinių knygų recenzavimas.
Pvz., 2016 metais knygos Prescription and Tradition in Language by Ingrid Tieken-Boon van Ostade and Carol Percy.
https://bit.ly/3XcAVDD
Mokslo populiarinimo veikla
2016 10 07 Interviu Delfi: „Iš pažadų liko tik šnipštas: ekspertė įvertino valdančiųjų planus“: https://www.delfi.lt/news/daily/education/is-pazadu-liko-tik-snipstas-eksperte-ivertino-valdanciuju-planus.d?id=73076286
Paskaitų, seminarų vedimas institucijose, užsiimančiose pedagogų rengimu ir kvalifikacijos tobulinimu.