Apie
VU Ugdymo mokslų instituto docentas, daktaras
Sergejus Neifachas yra VU UMI docentas, ikimokyklinio ir priešmokyklini ugdymo srityje modeliuoja ir tyrinėja vaikų ugdymąsi skatinančias strategijas.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Vaikystės pedagogika ir filosofija, ikimokyklinio ugdymo vadyba, ugdymo kokybės vadyba, ikimokyklinio ugdymo programų rengimas, priešmokyklinis ugdymas, švietimo politika ir vadyba.
Dėstomi dalykai: Ikimokyklinė pedagogika ir ugdymo programų rengimas; priešmokyklinė pedagogika.
Adresas: Universiteto 9, 01513 Vilnius, 407 kab.
Telefonas: +370 5 2687099
El. paštas:
Priėmimo laikas:Iš anksto susitarus el. paštu, 407 kab.
Publikacijos
Publikacijos su VU prieskyra
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Neifachas, S. (2021). Virtualios mokymo(si) aplinkos modeliavimas: naujos mokymo(si) politikos strategijos prioritetas. Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality, 13(2), 62-80. doi:10.48127/spvk-epmq/21.13.62
Neifachas, S., Butvilas, T., Vasilis Vasiliauskas, A., Žilinskienė, D., & Navickienė, O. (2021). Application of new learning policy strategies within virtual environment. In Sustainable development of law and management in the current world: scientific monograph (pp. 330-352). Vilnius: Kazimiero Simonavičiaus universitetas.
Kovaitė, K., Neifachas, S., & Butvilas, T. (2022). Transformation of education policy strategies and the management of virtual learning environment during COVID-19. In 12th International scientific conference “Business and management 2022”, May 12–13, 2022, Vilnius, Lithuania (pp. 153-160). Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University.
Urbanovič, J., Monkevičius, A., Stankevič, B., & Neifachas, S. (2022). Expression of stakeholder involvement in education governance: involvement of teachers' trade unions in shaping regional and national education policies. In Bureaucratic Transformations: Longitudinal Perspectives on Local and (Supra)National Public Administration: Trans European TED Dialogue, 24-25 February 2022 (pp. 1-3). NISPAcee.
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
Ikimokyklinio ugdymo metodinės medžiagos priemonių rinkinių rengėjų mokymai. Inovacijos vaikų darželyje (Europos Sąjungos struktūrinių fondų projektas, nr. 09.2.1-ESFA-V-726-01-0001).
Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė (Nr. 09.2.1-ESFA-V-706-03-0001).
Mokyklų pasirengimo diegti atnaujintas bendrąsias programas veiklos tyrimas (ŠMSM NŠA ES).
Veiklos tyrimo grupės tyrėjas.
Priešmokyklinio ugdymo bendrųjų programų atnaujinimas (ŠMSM NŠA ES).
Veiklos koordinatorius.
Dalyvavimas ŠMSM NŠA atnaujinto pedagogų kompetencijų aprašo projekto aptarimo fokusuotoje diskusinėje grupėje (2021-03-29).
Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas (ŠMSM NŠA ES).
Veiklos „Bendrųjų ugdymo programų ir jas lydinčios medžiagos rengimas“ veiklos metodininkas.
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Pozityvaus ugdymo modelis: kartu už tvarumą.
Dalyvavimas Šiaulių m. savivaldybės švietimo centro organizuotoje nuotolinėje konferencijoje „Emocinės gerovės raiška „atrakinus“ virtualią klasę“.
2021 03 09.
Kas augina vaikų socialinius emocinius gebėjimus darželyje?
Dalyvavimas Lietuvos socialinio emocinio ugdymo asociacijos organizuotoje nuotolinėje respublikinėje konferencijoje „Socialinis ir emocinis ugdymas atsinaujinančio švietimo kontekste“.
2021 05 13.
Kokią vertę man turi ugdymas(is) ir ugdymo(si) patirtys darželyje?
Dalyvavimas Panevėžio švietimo centro organizuotoje mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Šiuolaikinio ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus vaiko ugdymosi iššūkiai“.
2021 09 24.
Narystė
Profesinėse asociacijose
Nacionalinė vaikystės tyrėjų asociacija.
Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų asociacija.