Pradinis
Doc. dr.
Adresas: Universiteto 9/1, 01513 Vilnius, 410 kab.
Telefonas: +370 61652088
Mokslinių tyrinėjimų sritys:
Socialinių mokslų tyrimų metodai; Dvasingumas; Auklėjimo teorija ir praktika; Dalykinės anglų kalbos didaktika; Romantinės meilės psichologija, fiziologija ir fenomenologija.
Dėstomi dalykai:
• Dalykinė anglų kalba Psichologijos studijų programos studentams
• Kiekybinių tyrimų metodologija PPS „Mokyklos pedagogika” studijų programos studentams
• Kiekybinių tyrimų metodologija gretutinių studijų programos „Mokyklos pedagogika” studentams
Publikacijos
Disertacija
Kontrimienė, S. (2018). Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Daktaro disertacija. Vilnius: VUL.
Kontrimienė, S. (2018). Relationship between Humanistic Spirituality and Parenting Experiences. Summary of the Doctoral Dissertation. Vilnius: VUL.
Straipsniai
Duoblienė, L, Kontrimienė, S., Vaitekaitis, J., Garbauskaitė-Jakimovska, J., Kairė, S. (2023). Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ Acta Paedagogica Vilnensia, 50, 8-22. https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/issue/view/2317
Kontrimienė, S. (2022). As With Parents, So with God? Relationships Among Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles. Paedagogia Christiana, 50 (2), 83-108.
http://www.paedchrist.umk.pl/zeszyt/2/50/2022)
Kontrimienė, S., Duoblienė, L., Vaitekaitis, J., & Garbauskaitė-Jakimovska, J. (2022). The future is certain… or is it? Developing scenarios for the probable and desirable future of school. International Journal of Management and Applied Science, 8 (9), 56-64.
http://iraj.doionline.org/dx/IJMAS-IRAJ-DOIONLINE-19100
Kontrimiene, S., Venslovaite, V., Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J., Wozniczka, A. K. (2021). Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: What Is It That Works? Acta Paedagogica Vilnensia, 47, 122–142.
https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/26347
Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Milteniene, L., Meliene, R., Rutkiene, A., Kazlauskiene, A., Siriakoviene, A., Kontrimiene, S., Venslovaite, V., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J.V., Wozniczka, A.K. (2021). Innovative Teacher Education through Personalised Learning: Designing Teaching and Learning Scenarios. Proceedings of INTED2021 Conference, 5809-5818.
https://eprints.teachingandlearning.ie/id/eprint/4493/
Zydziunaite, V., Kontrimiene, S., Ponomarenko, T., & Kaminskiene, L. (2020). Challenges in Teacher Leadership: Workload, Time Allocation, and Self-esteem. The European Journal of Contemporary Education, 9(4), 948-962.
https://eric.ed.gov/?id=EJ1284184
Alisauskiene, S., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J. V., Connolly, T., O'Mahony, C., Lee, L., Milteniene, L., Meliene, R., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., Venslovaite, V., Kontrimiene, S., Kazlauskiene, A., & Wozniczka, A. K. (2020). Personalized Learning within Teacher Education: A Framework and Guidelines. Current and Critical Issues in Curriculum, Learning, and Assessment, 37, 1-50.
https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374043
Ališauskienė, S., Kaminskienė, L., Miltenienė, L., Melienė, R., Kazlauskienė, A., Rutkienė, A., Venslovaitė, V., Kontrimienė, S., & Siriakovienė, A. (2020). Innovative Teacher Education Through Personalised Learning. Proceedings of ICERI2020 Conference, 2944-2952.
https://www.researchgate.net/publication/347247497
_INNOVATIVE_TEACHER_EDUCATION_THROUGH_PERSONALISED_LEARNING
Kontrimienė, S. (2019). Assessing Spirituality as the Ultimate End: Development and Validation of the Humanistic Spirituality Inventory. Journal of Humanistic Psychology, first online.
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0022167819850678
Kontrimienė, S. (2019). Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Tiltai, 82, 23-47.
https://e-journals.ku.lt/journal/TBB/article/2088/info
Kontrimienė, S. (2018). Dvasingumo vertinimas: Humanistinio dvasingumo aprašo kūrimas ir validavimas. Tiltai, 81, 1-23.
https://e-journals.ku.lt/journal/TBB/article/2098/info
Kontrimienė, S. (2018). Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji. Acta Paedagogica Vilnensia, 41, 11-26.
https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/12371
Kontrimienė, S. (2016). Relationships among Adaptive and Maladaptive Perfectionism and Perceived Parenting Styles. In 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts: Conference Proceedings (Book 1, Volume III). Sofia, Bulgaria: STEF92 Technology Ltd.
https://www.sgemsocial.org/index.php/component/jresearch/?view=publication&task=show&id=5136&Itemid=400
Kontrimienė, S. (2014). Studentų adaptyvaus ir neadaptyvaus perfekcionizmo ir patirto auklėjimo stilių ryšys. Acta Paedagogica Vilnensia, 33, 96-115.
https://www.zurnalai.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/4389
Kontrimienė, S. (2012). Ego integralumas kaip būtina psichologinės brandos sąlyga. Andragogika, 1, 67-81.
https://healthdocbox.com/amp/92748230-Psychology_and_Psychiatry/Ego-integralumas-kaip-butina-psichologines-brandos-salyga.html
Mokymo priemonės
Kontrimienė, S. (2003). Readings in Clinical Psychology. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla.
Tyrimai
Projektinė veikla
Dalyvavimas projektuose
VU komandos vadovė ir tyrėja ERASMUS+ KA201 projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Prancūzija, Jordanija ir Lietuva.
2023-2025
Tyrėja ERASMUS+ KA201 projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity) (Nr. 2020-1-ES01-KA201-083060). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Italija, Škotija ir Lietuva.
2021-2023
Ekspertė iš Europos socialinio fondo lėšų pagal įgyvendinimo priemonę Nr. 09.3.1-ESFA-V-738 „Aukštųjų mokyklų tinklo tobulinimas“ finansuojamame projekte Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001 „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“. Projekto vykdytojas – Vilniaus universitetas.
2022-2023
Tyrėja LMT projekte „Futuristiniai Lietuvos Bendrojo ugdymo mokyklos scenarijai” Nr. S-MIP-20-58.
2021-2022
Mokslo darbuotoja ir technikė Vytauto Didžiojo universiteto vykdomame LMT Komoko projekte „Mokytojo lyderystė mokymosi bendrakūroje su mokiniu“ Nr. S-MIP-19-056.
2020
Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056.
2019-2020
Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono mokyklų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056.
2019
Tyrėja ERASMUS + KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projekte „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“ (2018-1-LT01-KA203-046979). Projekto partneriai: Korko universitetas, Islandijos universitetas, Vilniaus universitetas, Šiaulių universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas.
2018-2021
Tekstų redaktorė Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro vykdomame projekte „Pagalbos mokiniui efektyvumo ir kokybės plėtra. II etapas“.
2014
VU Specialiosios psichologijos laboratorijos projektas „Minesotos daugiafazio asmenybės aprašo-2 (MDAA-2, angl. MMPI-2 (Minnesota Multiphasic Personality Inventory-2) vertimas į lietuvių kalbą, jo adaptavimas ir standartizavimas Lietuvai”:
MMPI-2 vertimo į lietuvių kalbą ir leidimo sutarties tarp Minesotos universiteto ir jo leidyklos JAV ir Vilniaus universiteto ir jo Specialiosios psichologijos laboratorijos vertimas iš anglų į lietuvių kalbą;
MMPI-2 vertimas iš anglų į lietuvių kalbą;
MMPI-2 vadovo vertimas iš anglų į lietuvių kalbą (162 p.).
2011-2012
Projekto „Pasaulio filosofijos klasikos paveldo lituanizacija“ ataskaitos už 2010-uosius metus anotacijos vertimo į anglų kalbą redagavimas (VU Filosofijos fakulteto užsakymu).
2010
Paraiškos dėl projekto „Statinių ir dinaminių objekto parametrų įtakos žmogaus suvokiamos regimosios erdvės formavimuisi tyrimai” finansavimo angliško varianto redagavimas (pagal priemonę VP1-3.1-ŠMM-07-V „Parama mokslininkų ir kitų tyrėjų mokslinei veiklai (visuotinė dotacija)“). Priimančioji institucija – Vilniaus universitetas.
2010
Projekto „Statinių ir dinaminių objekto parametrų įtakos žmogaus suvokiamos regimosios erdvės formavimuisi tyrimai” išlaidų pagrindimo lentelės vertimas iš lietuvių į anglų kalbą (VU Filosofijos fakulteto užsakymu).
2010
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Pranešimai tarptautinėse konferencijose
Tarptautinėje konferencijoje „ICERI 2023: 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation” nuotoliu skaitytas pranešimas „The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance”. Sevilija, 2023 m. lapkričio 13 d.
https://iated.org/iceri/
VII-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Ugdymas ir švietimas: įvairovės vertė“ skaitytas pranešimas „Thornbergo informuota grindžiamoji teorija: už ar prieš?” Kauno technologijos universitetas, 2023 m. spalio 13 d.
https://lera.lt/wp-content/uploads/2023/09/Kvietimas-i-LETA-2023-konferencija1.pdf
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity” (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Catalogue of Literary Works of Female Authorship”. Roma, 2023 m. vasario 28 d.
https://epale.ec.europa.eu/it/content/leredita-delle-donne-il-nostro-patrimonio-culturale-luguaglianza
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Critical Thinking for Successful Jobs: Think4Jobs” (2020-1-EL01-KA203-078797) renginyje „Learning, Teaching and Taining Activity” skaitytas plenarinis pranešimas „The Interplay Between Critical Thinking and Emotional Touchpoints: Experiences From the Women’s Legacy Project”. Vilniaus universitetas, 2022 m. lapkričio 7-11 d. https://think4jobs.uowm.gr/news-and-events/
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity” (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Lithuanian Catalogue of Literary Works of Female Authorship”. Vilniaus universitetas, 2022 m. spalio 24 d. https://womenslegacyproject.eu/news-events/
VI-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Švietimo praktika ir tyrimai turbulentiniame pasaulyje“ skaitytas pranešimas „Emocinių sąlyčių metodas: pagalba tyrėjams ir tyrimo dalyviams“. Vytauto Didžiojo universitetas, 2022 m. spalio 14 d. https://lera.lt/leta-2022-konferencijos-skelbimas/
Tarptautinėje konferencijoje „ECER 2022. Education in a Changing World: The Impact of Global Realities on the Prospects and Experiences of Educational Research” skaitytas simpoziumo pranešimas „Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: A Research-Based Report on Teacher Education Programmes”. Jerevano valstybinis universitetas, Jerevanas, Armėnija, 2022 m. rugsėjo 7 d. https://eera-ecer.de/previous-ecers/ecer-2022-yerevan/
Tarptautinėje konferencijoje „International Conference on Education, Research and Innovation (ICERI)” skaitytas pranešimas „The Future is Certain… Or Is It? Developing Scenarios For The Probable and Desirable Future of School”. Adana, Turkija, 2022 m. rugpjūčio 6 d. http://universal-conference.com/Conference/28459/ICERI/publication
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Innovative Teacher Education Through Personalised Learning (INTERPEARL)” (KA203-046979) finalinėje konferencijoje skaitytas pranešimas „Implementation of Innovative Teacher Education Through Personalised Learning”. Vilniaus universitetas, 2021 m. rugsėjo 17 d. https://www.fsf.vu.lt/dokumentai/Program_Final_Conference_INTERPEARL.pdf
Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „The Osaka Conference on Education (OCE)” skaityto pranešimo bendraautorė. Pranešimo tema: „Relationships Among Teacher Leadership, Teacher Workload, Time Allocation and Self-esteem”. Kitos autorės: Vilma Žydžiūnaitė, Tetiana Ponomarenko. Osaka, Japonija, 2020m. gruodžio 16 d. https://oce.iafor.org
Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „9th Teaching & Education Conference” skaitytas pranešimas „As with Parents, So with God? Relationships between Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles”. Praha, Paryžius, 2020 m. birželio 24 d. https://www.iises.net/past-conferences/teaching-and-edication/9th-teaching-education-conference-prague
Lietuvos sveikatos mokslų universitete organizuotoje 3-iojoje LETA konferencijoje „Ugdymo ir švietimo ateities idėjos“ skaitytas pranešimas „Kiekybinio tyrimo instrumentų validavimas“. KU, 2019 m. spalio 11-12 d. https://lera.lt/leta-2019-konferencijos-skelbimas/
Lisabonos universitete (Universidade de Lisboa) organizuotoje konferencijoje „Lisbon Economics and Statistics of Education“ pristatytas plakatas „Relationship between Humanistic Spirituality and Parenting Experiences“. Lisabonos universitetas, 2019 m. sausio 24-25 d. https://rem.rc.iseg.ulisboa.pt/lese/5e3/
2016 m. spalio 21-22 d. Vilniaus universitete organizuotoje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Education Policy and Culture: Consistent and Radical Transformations“ skaitytas pranešimas „Ensuring That Education Is Not One-Legged: The Humanistic Spirituality Inventory and Its Psychometric Properties“.
https://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/10473
2016 m. rugpjūčio 24-31 d. Albenoje organizuotoje 3-ojoje tarptautinėje mokslinėje socialinių mokslų ir menų konferencijoje „Social Sciences and Arts, SGEM 2016“ skaitytas pranešimas „Relationships among Adaptive and Maladaptive Perfectionism and Perceived Parenting Styles“.
https://www.proceedings.com/33489.html
2013 m. birželio 27-29 d. Vilniaus universitete organizuotoje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Spirituality, Music and Education in a Cultural Context” skaitytas pranešimas „Building on the Conceptualisation and Understanding of Spirituality. Relevant Constructs and Relevance of Socio-Cultural Contexts”.
https://www.fsf.vu.lt/dokumentai/naujienos/2013/Conference_program_2013-05-31.pdf
Akademinės išvykos
Mokslinės stažuotės
Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment”. Nuotoliu iš Göttingeno universiteto ir Vilniaus universiteto
2020 m. rugpjūčio 26-27 d.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment”. Nuotoliu iš Göttingeno universiteto ir Vilniaus universiteto.
2020 birželio 15-16 d.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „Creating a Student-Centred Language Classroom”. Vilniaus universitetas
2020 sausio 27 d.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume”. Vilniaus universitetas
2019 m. birželio 17-21 d.
Intensyvi mokymų universitetų dėstytojams programa pagal Erasmus+ KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projektą „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“. Korko universitetas (Airija)
2019 m. spalio 21-25 d.
Mokymų universitetų dėstytojams programa „Kalbų dėstymas, mokymasis ir vertinimas pagal Europos kalbų metmenis”. Vilniaus universitetas
2019 m. birželio 17-21 d.
Mokymai kaip taikyti etnografinę prieigą ir gyvenimo istorijos (naratyvo) metodologiją moksliniame tyrime akcentuojant tarptautines etikos normas (30 akad. val.). KU, Klaipėda
2018 m. liepos 1-5 d.
Vasaros stovykla tyrėjams ir doktorantams kaip taikyti diskurso analizės metodologiją kalbos ir tekstų nagrinėjimui (36 akad. val.). KU, Klaipėda
2018 m. liepos 1-5 d.
Stažuotė Leibnico Socialinių mokslų institute (angl. Leibniz Institute for the Social Sciences) Vokietijoje pagal programą „6th GESIS Summer School in Survey Methodology“. Kiolnas, Vokietija
2017 m. rugpjūčio 7-11 d.
Stažuotė pagal Erasmus programą „Transnational and Intersectional Methodologies in Gender Studies“. Latvijos universitetas, Ryga.
2014 m. birželio
9-21 d.
Ekspertinė veikla
Dalyvavimas ekspertų komisijose, asociacijose, žurnalų redakcinėse kolegijose ir kt.
Sage leidyklos žurnalo Journal of Humanistic Psychology recenzentė
Sage leidyklos žurnalo Journal of Education recenzentė
VU žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia recenzentė ir anotacijų vertėja
Lietuvos kalbų pedagogų asociacijos narė
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos narė
Europos edukacinių tyrimų asociacijos (EERA) narė
Pasaulinės edukacinių tyrimų asociacijos WERA narė
Europos Socialinių ir humanitarinių mokslų aljanso EASSH narė
Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų asociacijų sąjūdžio narė
Mokslo populiarinimo veikla
Vertimai
Nuo 2021 m. – VU žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia anotacijų vertimas (EN→LT).
2023-2024 m. Trijų pasaulyje plačiai naudojamų asmenybės vertinimo instrumentų, Hogan Personality Inventory (HPI), Hogan Development Survey (HDS) ir Hogan Motives, Values, Preferences Inventory (MVPI), vertimas ir vertimo redagavimas („Hogan Assessment Systems” (JAV) užsakymu, 2023).
Butcher, J. N., Graham J. R., Ben-Porath, Y. S., Tellegen, A., Dahlstrom, W. G., Kaemer, B. (2013). MMPI-2TM: Minesotos daugiafazis asmenybės aprašas-2TM. Administravimo, skaičiavimo ir interpretavimo vadovas (162 p.). Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla.
Žemaičių kultūros savastys II T. Epochų jungtys. (2013). Vilnius: Šilalės kraštiečių draugija. (Santraukos „The Selfhood of Samogitian Culture: Connecting Epochs“ vertimas).