Apie
Docentė dr.
Vita Venslovaitė baigė filosofijos bakalauro studijas Vilniaus pedagoginiame universitete (2004 m.), edukologijos magistro studijas Vilniaus universitete (2006 m.) ir 2013 m. apsigynė edukologijos krypties daktaro disertaciją. Ugdymo mokslų institute dirba nuo 2012 metų.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ugdymo filosofija, meninis ugdymas, vertybinis ugdymas, fenomenologija ugdyme.
Dėstomi dalykai: Ugdymo filosofija, Meninis ugdymas, Vertybinis ugdymas, Asmenybės socializacija ir kūrybiškumas, Pedagoginė sistema ir jos projektavimas, Profesinė pedagoginė praktika.
Adresas: Universiteto g. 9, 01513 Vilnius, 410 kab.
Telefonas: +370 5 266 7625
Priėmimo laikas: Susitarus el. paštu, 410 kab.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Venslovaitė, Vita; Danylienė, Laura. Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva = Social and emotional education: a teacher's perspective // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2018, t. 40, p. 111-126. DOI: 10.15388/ActPaed.2018.0.11891. [MLA: International Bibliography; TOC Premier; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,500].
Venslovaitė, Vita. Apie Jūratės Baranovos ir Lilijos Duoblienės metodinę priemonę „Filosofija vaikams“ // Acta paedagogica Vilnensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2020, t. 44, p. 171-172. [Scopus; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; MLA] [CiteScore: 0,10; SNIP: 0,180; SJR: 0,124; Q4 (2020, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 1,000].
Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Kazlauskienė, Aušra; Rutkienė, Aušra; Venslovaitė, Vita; Kontrimienė, Simona; Širiakovienė, Asta. Innovative teacher education through personalised learning // ICERI 2020: 13th international conference of education,research and innovation, 9th-11th November 2020, Seville (Spain) : proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 9788409242320. p. 2944-2952. DOI: 10.21125/iceri.2020.0676. [IATED digital library] [M.kr.: S 007, H 004] [Indėlis: 0,111] [Indėlis autoriniais lankais: 0,071].
Ališauskienė, Saulė; Kaminskienė, Lina; Miltenienė, Lina; Melienė, Rita; Rutkienė, Aušra; Kazlauskienė, Aušra; Širiakovienė, Asta; Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; O'Mahony, C.; Lee, L.; Guðjónsdóttir, H.; Kristinsdóttir, J.V.; Wozniczka, A.K. Innovative teacher education through personalised learning: designing teaching and learning scenarios // INTED 2020 : 9th international technology, education and development conference, March 2nd-4th, 2020, Madrid, Spain : conference proceedings. Valencia : IATED academy, 2021. ISBN 9788460657637. p. 5809-5818. (INTED Proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1173. [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,071] [Indėlis autoriniais lankais: 0,051].
Kontrimienė, Simona; Venslovaitė, Vita; Ališauskienė, Stefanija; Kaminskienė, Lina; Rutkienė, Aušra; Guðjónsdóttir, Hafdís; Kristinsdóttir, Jónína V.; O’Mahony, Catherine; Lee, Laura; Wozniczka, Anna K. Implementing the personalised learning framework in university studies: what is it that works? = Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia? // Acta paedagogica Vilensia. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. eISSN 1648-665X. 2021, t. 47, p. 122-142. DOI: 10.15388/ActPaed.2021.47.9. [Scopus; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Education Research Complete] [CiteScore: 0,10; SNIP: 0,180; SJR: 0,124; Q4 (2020, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,200].
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
Smurtas artimoje aplinkoje: prevencija, apsauga, pagalba, bendradarbiavimas (Nr. 08.4.1-ESFA-K-417-01-0003).
LR SADM projektas, MIC.
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis: 2019.
Tarptautiniai projektai
Youth Volunteer Educators E-learning Programme for Young Migrants and Refugees.
ERASMUS+KA203, 2019-3-DE04-KA205-018805, Vokietija.
Tyrėja. Vykdymo laikotarpis: 2020-2022.
Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją.
ERASMUS+KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projektas, 2018-1-LT01-KA203-046979.
Projekto VU komandos vadovė ir tyrėja. Vykdymo laikotarpis: 2019.
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Pareigos
Nuo 2017 m. iki dabar: Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto asistentė.
2019: LR SADM projektas, MIC „Smurtas artimoje aplinkoje: prevencija, apsauga, pagalba, bendradarbiavimas“ (nr. 08.4.1-ESFA-K-417-01-0003), tyrėja.
(Projekto veiklos grindžiamos visuomenės apklausa dėl pagalbos teikimo galimybių bei moksliniu tyrimu dėl tokios pagalbos kokybės bei prieinamumo. Atsižvelgiant į esamą situaciją suorganizuota informacinė kampanija, kurios uždavinys - kelti visuomenės nepakantumą smurtui, skatinti jo atpažinimą, keisti stereotipinį požiūrį į smurto aukas, viešinti specializuotos pagalbos centrų teikiamą pagalbą ir paslaugas smurto aukoms.)
Mokslo renginiai
Konferencijų organizavimas
Innovative Teacher Education through Personalised Learning / INTERPEARL (2018-1-LT01-KA203-046979) projekto Baigiamoji konferencija.
Tarptautinė Erasmus + ( KA203) konferencija.
Konferencijos mokslinio ir organizacinio komiteto narė. 2018 09 17 Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva).
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Education Policy and Culture: Consistent and Radical Transformations.
Metaphor as a Tool for Teacher Liberation: A Phenomenological Approach.
Vilnius (Lietuva). 2016 10 21-22.
Phenomenological insights of educators regarding values.
The 16th International Network of Philosophers of Education Conference: Education, Dialogue and Hope.
Haifa (Israelis). 2016 08 13-17.
Edukacija ir nuobodulys.
II-oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija: Ugdymas ir švietimas žmogaus gerovei.
Klaipėda (Lietuva). 2018 10 11-12.
Studentai ir jų vertybės: fenomenologinis žvilgsnis.
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija: Ugdymo ir švietimo ateities idėjos.
Kaunas (Lietuva). 2019 10 11-12.
Implementation of Innovative Teacher Education through Personalised Learning.
Pranešimas kartu su Kontrimienė S. Baigiamoji projekto Innovative Teacher Education through Personalized Learning /INTERPEARL (Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuotą mokymąsi) koferencija.
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2021 09 17.
Akademinės išvykos
Mokslinės stažuotės
2019 m. spalio 21-25 d. Mokymo(si) vizitas su pedagoginių studijų GS ir PPS studentais į College Cork universitetą, Airija. (Erasmus + ( KA203) “Innovative Teacher Education through Personalised Learning / INTERPEARL” (2018-1-LT01-KA203-046979) projektas).
Narystė
Nuo 2014 m. – International Network of Philosophers of Education (INPE), narė.
https://inpe.info/about-us/
Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA), narė.
https://lera.lt/
Ekspertinė veikla
Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) projekto ekspertė.
2020: Tarptautinio Erasmus+ projekto Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity (2020-1-ES01-KA201-083060) ekspertė.
EVELP nuotolinių mokymų kursų jauniems migrantams ir pabėgėliams sukūrimas.
https://evelp.teachsurfing.org/.
Mokslo populiarinimo veikla
Kita
Projekto veiklos grindžiamos visuomenės apklausa dėl pagalbos teikimo galimybių bei moksliniu tyrimu dėl tokios pagalbos kokybės bei prieinamumo. Atsižvelgiant į esamą situaciją suorganizuota informacinė kampanija, kurios uždavinys - kelti visuomenės nepakantumą smurtui, skatinti jo atpažinimą, keisti stereotipinį požiūrį į smurto aukas, viešinti specializuotos pagalbos centrų teikiamą pagalbą ir paslaugas smurto aukoms.
Save
Save
Save
Save
Save
Save
Save
Save