Be kategorijos

ES VU logoStudentų mokslinės vasaros praktikos projektas

„Moterų patiriamas smurtas: potrauminio streso rizikos veiksniai“ DOTSUT-379 (09.3.3-LMT-K-712-09-0073)

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos  fondų  investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.3.3-LMT-K-712 priemonės „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“ lėšomis.

Projekto pradžia 2018-07-02, pabaiga 2018-08-31

Projekto vadovas: doc. Evaldas Kazlauskas

Projektą vykdo: Studentė Monika Kvedaraitė

Projekto santrauka: Moterų patiriamas smurtas yra aktuali mokslinė ir visuomenės problema. Pagrindinis studento vasaros mokslinės praktikos tikslas – patobulinti aukšto lygio mokslinių tyrimų atlikimo kompetencijas traumų psichologijos srityje. Studento mokslinės praktikos pagrindinė veikla-tyrimas, analizuojantis moterų patiriamo smurto, potrauminio streso reakcijų ir rizikos veiksnių sąsajų ypatumus.

Skaityti daugiau

ES VU logoStudentų mokslinių tyrimų projektas

„Trauminių patirčių ir potrauminio streso reakcijų analizė asmens raidos kontekste“ DOTSUT-549 (09.3.3-LMT-K-712-10-0126)

Projektas  finansuojamas Europos  Sąjungos  fondų  investicijų  veiksmų  programos  9  prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.3.3-LMT-K-712 priemonės „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“ lėšomis.

Projekto pradžia 2018-10-01, pabaiga 2019-04-30

Projekto vadovas: doc. Evaldas Kazlauskas

Projektą vykdo: Studentė Monika Kvedaraitė

Projekto santrauka: Trauminės patirtys asmens raidos kontekste yra aktuali mokslinė ir visuomenės psichikos sveikatos problema. Vis dėlto, yra labai nedaug tyrimų apie trauminių patirčių ir potrauminio streso rizikos paplitimą įvairiuose amžiaus tarpsniuose. Studento mokslinės praktikos pagrindinės veiklos bus trauminių patirčių ir potrauminio streso reakcijų analizė asmens raidos kontekste bei gautų mokslinių rezultatų sklaida nacionalinėje ir tarptautinėje konferencijose. Mokslinės praktikos tikslas ugdyti šiuolaikinius profesionalios mokslinės veiklos gebėjimus bei įsisavinti inovatyvius mokslinio tyrimo metodus traumų psichologijos srityje.

Skaityti daugiau

Projektas „Dalyvavimas XVI-ajame Tarptautinės draugijos, skirtos asmenybės sutrikimo tyrimams (ISSPD), kongrese“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0350)ES VU logo

Projekto dalyvė: dr. Rasa Barkauskienė

Projekto tikslas: Kompetencijos kėlimas dalyvaujant XVI-ajame Tarptautinės draugijos, skirtos asmenybės sutrikimo tyrimams (ISSPD), kongrese.

Projekto santrauka: Projekto tikslas - kompetencijos kėlimas dalyvaujant dalyvaujant XVI-ajame Tarptautinės draugijos, skirtos asmenybės sutrikimo tyrimams (ISSPD), kongrese, vyksiančiame Vankuveryje (Kanada) 2018 m. spalio 15-18 dienomis. Tarptautiniame kongrese bus pristatyti Vilniaus universiteto tyrėjų grupės tyrimo, skirto paauglių, turinčių asmenybės raidos sunkumų riziką, mentalizacijos, tapatumo ir psichosocialinio funkcionavimo vertinimui, duomenys. Tai leis kelti kompetenciją mokslinių tyrimų atlikimo srityje bei stiprinti bendradarbiavimą su kitų šalių mokslininkais asmenybės sutrikimo paauglytėje tyrimų srityje.

Projekto rezultatai: pristatytas žodinis pranešimas XVI-ajame Tarptautinės draugijos, skirtos asmenybės sutrikimo tyrimams (ISSPD), kongrese.

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0350) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau

Projektas „Sanskritas ir Lietuva: tarpinstitucinių ryšių plėtojimas ir mokslinių kompetencijų ugdymas“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-14-0108)ES VU logo

Projekto dalyvis: dr.(HP) Audrius Beinorius

Projekto tikslas: tobulinti mokslininko kvalifikaciją ir bendrasias kompetencijas tarpdisciplininiuose humanitarinių mokslų tyrimuose - probleminiame transkultūrinės sąveikos (Indija ir Lietuva) ir tarplingvistinių santykių lauke.

Projekto santrauka: Projekto tikslas yra tobulinti mokslininko gebėjimus probleminiame tarpkultūrinės sąveikos ir translingvistinių tyrimų lauke. Projekto įgyvendinimo metu Kalkutos universitete bus tobulinamos bendrosios mokslininko kompetencijos tarpdisciplininiuose humanitarinių mokslų (filosofijos, religijos ir kalbotyros paribiuose) krypčių tyrimuose. Projektu siekiama plėtoti dar menkai Lietuvos ir Indijos akademiniame diskurse tiriamą indo-lietuviškos lingvistinės, kultūrinės ir religinės sąveikos lauką. Nors glaudus sanskrito ir lietuvių kalbų ryšys jau seniai yra tapęs lietuviškos tapatybės ir savireprezentacijos kodu, tačiau išsamesnių lyginamųjų ir multidisciplininių šios sąveikos tyrimų, tiek ir adekvačių indų mokslininkų žinių akivaizdžiai stokojame. Remiantis Kalkutos universiteto intelektiniais resursais bei archyvais bus siekiama toliau rinkti, analizuoti ir kritiškai įvertinti Indijos mokslininkų (Suniti K. Chaterjee, Lokesh Chandra) samprotavimus apie lietuvių ir sanskrito kalbų sąsajas istorinėje-kultūrinėje perspektyvoje. Akademinė indų bendruomenė viešomis paskaitomis bus supažindinama su sanskrito ir hinduizmo vaizdiniu ir vaidmeniu romantizuotame Lietuvos neopagoniškame diskurse (Romuvos sąjūdis), su Lietuvoje vykdytais sanskrito ir lietuvių kalbų lingvistinių ryšių tyrimais (W. Storosta-Vydūnas, R.Mironas ir kt.), su VU atliekamais sanskritologiniais darbais. Bus tęsiamos kompetetingos lingvistines konsultacijos tyrėjo spaudai rengiamam vertimui ("Yoga-sūtra") į lietuvių kalbą. Konsultacijose su indų mokslininkais įgytos žinios, bibliotekose sukaupta medžiaga bus integruojami sanskrito vertimuose, rengiamuose moksliniuose straipsniuose, konferencijose skaitomuose pranešimuose, bei įtraukti į nuolat atnaujinamus kursus VU studentams. Reikšmingi ateities veiklos gairėms turėtų būti užmegzti nauji tarpinstituciniai kontaktai ir su kitais universitetais (Jadavpur, Rabindra Bharati), aptarti galimi bendri moksliniai projektai ir edukacinių mainų programos.

Projekto rezultatai: išvyka į mokslinę stažuotę Indijoje.

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-14-0108) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau

Projektas „ECDP 2019: mokslinio tyrimo apie šiuolaikines informacines technologijas ir ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikatą pristatymas“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0368)ES VU logo

Projekto dalyvė: dr. Rima Breidokienė

Projekto tikslas: Kelti kompetenciją pristatant Lietuvos mokslo tarybos finansuojamo Lietuvos mokslo tarybos finansuojamo nacionalinės mokslo programos „Gerovės visuomenė“ rėmuose vykdyto projekto (GER-006/2017) Šiuolaikinės informacijos technologijos ir mažų vaikų sveikata rezultatus 19-oje Europos raidos psichologijos konferencijoje Atėnuose (Graikijoje) rugpjūčio 29 - rugsėjo 1 dienomis 2019 metais.

Projekto santrauka: Šiuo projektu siekiama pristatyti Lietuvos mokslo tarybos finansuojamo Lietuvos mokslo tarybos finansuojamo nacionalinės mokslo programos „Gerovės visuomenė“ rėmuose vykdyto projekto (GER-006/2017) Šiuolaikinės informacijos technologijos ir mažų vaikų sveikata rezultatus 19-oje Europos raidos psichologijos konferencijoje, kuri vyks rugojūčio 29 - rugsėjo 1 dienomis 2019 metais. Projekto mokslo darbuotoja dr. Rima Breidokienė skaitys pranešimą Delay of gratification and Screen-Based Media Use in Preschool Children (liet. Malonumo atidėjimas ir ekranų naudojimas ikimokykliniame amžiuje).

Projekto rezultatai: pristatytas žodinis pranešimas 19-oje Europos raidos psichologijos konferencijoje Atėnuose (Graikijoje).

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0368) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau

Projektas „Kompetencijos kėlimas pristatant tyrimo rezultatus konferencijoje 30th World Congress of the International Association for Suicide Prevention“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0400)ES VU logo

Projekto dalyvė: dr. (HP) Danutė Gailienė

Projekto tikslas: Kelti kompetenciją mokslinių suicidologijos tyrimų srityje pristatant tyrimo rezultatus tarptautinėje specializuotoje konferencijoje.

Projekto santrauka: Mokslininkė Danutė Gailienė vyks į tarptautinę mokslinę konferenciją 30th World Congress of the International Association for Suicide Prevention “Breaking Down Walls & Building Bridges”, kuri vyks 2019 m. rugsėjo 17-21 d. Airijoje (Derry-Londonderry), skaitys žodinį pranešimą suicidiško elgesio kultūrinio konteksto tema ir kels kompetencijas mokslinių suicidologijos tyrimų srityje.

Projekto rezultatai: pristatytas žodinis pranešimas tarptautinėje mokslinėje konferencijoje 30th World Congress of the International Association for Suicide Prevention “Breaking Down Walls & Building Bridges”.

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0400) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau

Projektas „Kompetencijos kėlimas pristatant tyrimo rezultatus konferencijoje 30th World Congress of the International Association for Suicide Prevention“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0239)ES VU logo

Projekto dalyvė: dr. Odeta Geležėlytė

Projekto tikslas: Kelti kompetenciją mokslinių suicidologijos tyrimų srityje pristatant tyrimo rezultatus tarptautinėje specializuotoje konferencijoje.

Projekto santrauka: Jaunoji mokslininkė Odeta Geležėlytė vyks į tarptautinę mokslinę konferenciją 30th World Congress of the International Association for Suicide Prevention “Breaking Down Walls & Building Bridges”, kuri vyks 2019 m. rugsėjo 17-21 d. Airijoje (Derry-Londonderry), skaitys žodinį pranešimą gedulo po artimojo savižudybės tema ir kels kompetencijas mokslinių suicidologijos tyrimų srityje.

Projekto rezultatai: pristatytas žodinis pranešimas mokslinėje konferencijoje 30th World Congress of the International Association for Suicide Prevention “Breaking Down Walls & Building Bridges”.

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0239) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau

Projektas „Kompetencijos kėlimas mokslinėje stažuotėje ICEP Europe organizacijoje Airijoje“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-14-0035)ES VU logo

Projekto dalyvė: dr. Neringa Grigutytė

Projekto tikslas: Tobulinti jaunosios mokslininkės kvalifikaciją vykdant praktinę mokslinę veiklą mokslinėje stažuotėje ICEP Europe organizacijoje.

Projekto santrauka: Projektas skirtas kelti jaunosios mokslininkės kompetenciją vykdant praktinę mokslinę veiklą mokslinėje stažuotėje ICEP Europe organizacijoje Airijoje. Mokslinės stažuotės metu numatyta tęsti mokslininkės vykdomų tyrimų, kuriuos ji pristato tarptautinėse mokslinėse konferencijose ir rengia taikomuosius mokslo darbus, rezultatų analizę ir palyginimą su kitų šalių duomenimis. Mokslinė stažuotė N. Grigutytei, kaip jaunajai mokslininkei, atveria galimybes dalintis Lietuvoje atliekamų tyrimų rezultatais ir stiprinti kontaktus tarptautinių projektų įgyvendinimui.

Projekto rezultatai: išvyka į stažuotę ICEP Europe organizacijoje Airijoje.

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-14-0035) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau

Projektas „Kompetencijos kėlimas dalyvaujant tarptautinėje mokslinėje konferencijoje "Another Brick in The Wall? Rethinking Education"“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0272)ES VU logo

Projekto dalyvė: dr. Sandra Kairė

Projekto tikslas: Kelti kompetenciją pristatant mokslinio tyrimo rezultatus Tarptautinės tarpultūrinio ugdymo asociacijos organizuojamoje mokslinėje konferencijoje

Projekto santrauka: Projektas yra skirtas kompetencijos kėlimui mokslinėje konferencijoje pristatant įgyvendinto mokslinio tyrimo rezultatus. Mokslininkė atliko hermeneutinės fenomenologijos tyrimą, kurio metu atskleidė jaunuolių, besimokančių daugiakultūrėse grupėse mobilumo mokymosi tikslais metu, patiriamą dialektinį santykį tiek su daugiakultūre grupe, kurioje mokosi, tiek su platesne išorine erdve, t. y. priimančiąja šalimi ir joje gyvenančiais asmenimis. Mokslinės stažuotės metu studentė pristatys svarbiausius tyrimo rezultatus, kurie aktualizuoja ugdytojo vaidmens reikšmę bei išryškina ugdytojo rūpesio kaip santykio kūrimo reikšmę jaunuoliams mokantis tokiose daugiakultūrėse grupėse. Kompetencijos kėlimo metu taip pat norima parodyti savitą perspektyvą, kaip galima tyrinėti tarpkultūrinį mokymąsi ir jo metu vykstančius procesus. Tradiciškai organizuojant tarpkultūrinio ugdymo procesą ypatinga reikšmė skiriama konkretaus kultūrinio konteksto, kuriame mokymasis vyksta, specifikai bei konkrečių asmenų kultūriniams bruožams. Šiuo aspektu atliekami empiriniai tyrimai dažnu atveju taip pat kreipia dėmesį į vienos ar kitos konkrečios kultūros bruožus ir specifiką, o tyrimo duomenys gali būti interpretuojami remiantis tam tikromis kultūrinėmis charakteristikomis. Tuo tarpu šiame tyrime atsiribojama nuo kultūriškai determinuotos pozicijos asmenų ir kultūrinės erdvės atžvilgiu ir siūloma į tarpkultūrinį mokymąsi pažvelgti kaip į visuminį reiškinį.

Projekto rezultatai: pristatytas mokslinis pranešimas Tarptautinės tarpultūrinio ugdymo asociacijos organizuojamoje mokslinėje konferencijoje.

Finansavimo šaltinis: Projektas bendrai finansuotas iš Europos socialinio fondo lėšų (projekto Nr. 09.3.3-LMT-K-712-13-0272) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT).

Skaityti daugiau
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos