FSF įvykiai

Vaiku universitetas copyDėl COVID-19 pandemijos paskelbus karantiną per trumpą laiką turėjo persiorientuoti visa švietimo sistema, mokinių ugdymo procesas buvo perkeltas iš betarpiškos į nuotolinio ugdymo formą. Šis nenumatytas ir staigus pokytis paveikė mokinių, tėvų, mokytojų sąveikas ir vaidmenis ugdymo procese, ugdymo aplinką, turinį ir pobūdį. Įvairių sričių bei krypčių – edukologijos, psichologijos, socialinio darbo, sociologijos ir medicinos – Vilniaus universiteto mokslininkai vykdo bendrą tyrimo projektą „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl Covid-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“, finansuojamą Lietuvos mokslo tarybos (sut. nr. S-COV-20-11). Projekto tikslas – išanalizuoti nuotolinio ugdymo iššūkius ir galimybes ugdymo procesui ir jo dalyviams (vaikams, tėvams, ugdytojams), mokinių fizinei ir psichikos sveikatai, saugumui bei mokymosi sėkmei. Vienas iš svarbių projekto uždavinių – formuluoti ir teikti pasiūlymus viešajai politikai bei rekomendacijas įvairių sričių specialistams, tėvams bei ugdytojams.

Skaityti daugiau

Saboliaus konferencija 2020 Facebook 1920x1080 v4 642x410Žmogaus prigimtis ilgą laiką buvo vienas svarbiausių filosofijos klausimų. O kaip šiandien suvokti žmogų? Kokios jo ribos ir santykiai su kitais? Kaip mąstyti apie žmogaus vietą ir vaidmenį ne tik biologinės rūšies, bet ir bendruomenės požiūriu? 2020 m. rugsėjo 17–18 d. šie klausimai bus svarstomi dviejų dienų tarptautiniame internetiniame simpoziume „Reimagining the Human“, kurį organizuoja Vilniaus universiteto (VU) Filosofijos fakulteto mokslininkai.

Skaityti daugiau

kids 4928564 640Kviečiame į konferenciją VAIKŲ NAUDOJIMASIS INTERNETU: MOKSLINIAI REZULTATAI IR PRAKTINĖS ĮŽVALGOS.

Tai baigiamoji dviejų Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Psichologijos instituto mokslininkų projektų, skirtų tyrinėti vaikų naudojimąsi internetu, konferencija. Jos metu bus pristatomi projekto „Lietuvos vaikų ir paauglių naudojimasis internetu: grėsmių ir galimybių tendencijos ES šalių kontekste“ (LMTLT finansavimo sutarties Nr. S-MIP-17-1, projekto vadovė doc. dr. Neringa Grigutytė) ir projekto „Jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikų interneto naudojimo sąsajos su jų socialine emocine raida bei santykiais su tėvais Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane: tęstinis tyrimas“ (LMTLT finansavimo sutarties Nr. S-LLT-18-3, projekto vadovė prof. dr. Roma Jusienė) rezultatai. Mokslinių tyrimų rezultatais bei praktinėmis įžvalgomis dalinsis ir kitų šia tematika vykdytų projektų tyrėjai.

Skaityti daugiau

Vaiku universitetas copyDėl COVID-19 pandemijos paskelbus karantiną per trumpą laiką turėjo persiorientuoti visa švietimo sistema, mokinių ugdymo procesas buvo perkeltas iš betarpiškos į nuotolinio ugdymo formą. Šis nenumatytas ir staigus pokytis paveikė mokinių, tėvų, mokytojų sąveikas ir vaidmenis ugdymo procese, ugdymo aplinką, turinį ir pobūdį. Įvairių sričių bei krypčių – edukologijos, psichologijos, socialinio darbo, sociologijos ir medicinos – mokslininkai vykdo bendrą tyrimo projektą, kurio tikslas – išanalizuoti nuotolinio ugdymo iššūkius ir galimybes ugdymo procesui ir jo dalyviams (vaikams, tėvams, ugdytojams), mokinių fizinei ir psichikos sveikatai, saugumui bei mokymosi sėkmei.

Skaityti daugiau
Puslapis 81 iš 264
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos