VU mokslininkai: koks šiais laikais turėtų būti mokymosi procesas?
Visuomenė keičiasi ir su tuo vis iš naujo permąstoma švietimo sistema. Disciplininis mokymasis, egzaminai, rezultatai – tai pagrindiniai švietimo sistemos įrankiai. Tačiau ar nereiktų pažvelgti į mokymosi procesą kiek kitaip – jauną žmogų formuoti, kaip laisvą, savarankišką, gebančią pasirinkti asmenybę, atliepti skirtingus mokinių poreikius ir priimti, kad kiekvienas yra skirtingas. Mokytojo vaidmuo šiame procese tampa itin reikšmingas. Jis ne tik turi lydėti mokinį per visą tai, bet ir būti sąmoningas savo ir mokinio atžvilgiu. Apie tai kalba VU Filosofijos fakulteto mokslininkai Kristupas Sabolius ir Sandra Kairė bei Martyna Vilutytė, būsima pedagogė, studijuojanti Vaikystės pedagogikos bakalauro studijų programoje Vilniaus universitete.