Apie
Docentė
Rita Makarskaitė-Petkevičienė baigusi biologijos - žemės ūkio pagrindų studijas ir įgijusi mokytojo kvalifikaciją dirbo Vilniaus pedagoginiame universitete, vėliau Lietuvos edukologijos universitete (iki 2018 m.)
1998 m. apgynė edukologijos mokslo krypties daktaro disertaciją. Savo pedagoginį ir mokslinį darbą docentė grindžia tampriais ryšiais su darželiais, pradinėmis mokyklomis. Ji veda kompetencijų tobulinimo seminarus mokytojams, dalyvauja ugdymo turinio atnaujinimo projektuose, yra rekomendacijų ikimokyklinio ugdymo pedagogams ,,Žaismė ir atradimai" rinkinių bendraautorė, pasaulio pažinimo mokymo priemonių pradinei mokyklai „Raktas“, „Taip“ bei tematiškai integruoto vadovėlio „Vaivorykštė“ (2 klasei) bendraautorė, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų rengėja
VU Ugdymo mokslų institute dirba nuo 2018 metų.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Ikimokyklinis ir pradinis ugdymas, gamtamokslinio ugdymo didaktika, neformalus švietimas, vaikystės pedagogų rengimas ir kompetencijų tobulinimas.
Dėstomi dalykai: Gamtamokslinio ir socialinio raštingumo ugdymas (Gyvosios gamtos pažinimo didaktika); Gamtamokslinio ir socialinio raštingumo ugdymas (Negyvosios gamtos pažinimo didaktika); Gamtamokslinio ir socialinio raštingumo ugdymas (Praktinis krašto pažinimas); Neformalus švietimas ir edukaciniai projektai; Ankstyvojo raštingumo ugdymas (gamtamokslinė sritis).
![]() |
ORCID |
Adresas: Universiteto g. 9, 407 kab., LT-01513 Vilnius.
Priėmimo valandos: pagal išankstinį susitarimą el. paštu.
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos publikacijos
Nuoroda į Ritos Makarskaitės-Petkevičienės publikacijų sąrašą
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2018)
Lamanauskas, V., Makarskaitė-Petkevičienė, R. (2023) Distance education quality: First-cycle university students’ position // Contemporary educational technology. London : Bastas Publications, vol. 15, iss. 3, art. no. ep434, p. [1-14]. DOI: 10.30935/cedtech/13243.
Kynienė, A., Turčinavičienė, J., Skujienė, G., Meškauskienė, A., Makarskaitė-Petkevičienė, R., Kavaliauskas, V., Girkontaitė, A. (2022). Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir ateities perspektyvos : projekto pagrindiniai rezultatai ir rekomendacijos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla https://www.fsf.vu.lt/dokumentai/mokslo_rezultatu_platforma/Integruotas_gamtamokslinis_tyrimas.pdf.
Lamanauskas, V., & Makarskaitė-Petkevičienė, R. (2022). The Quality of Distance Studies: Second-Cycle Students’ Position. Online Journal of Communication and Media Technologies, 12(4), e202236. https://doi.org/10.30935/ojcmt/12469
Gorghiu, G., Pribeanu, C., Manea, V. I., Lamanauskas, V., & Makarskaitė-Petkevičienė, R. (2021). The usefulness of online learning during the Covid19 pandemic as perceived by engineering education students: A multidimensional model. Journal of Baltic Science Education, 20(5), 716-728. https://doi.org/10.33225/jbse/21.20.716
Lamanauskas, V., & Makarskaitė-Petkevičienė, R. (2021). Distance Lectures in University Studies: Advantages, Disadvantages, Improvement. Contemporary Educational Technology, 13(3), ep309. https://doi.org/10.30935/cedtech/10887
Lamanauskas, Vincentas, Augienė, Dalia, Makarskaitė-Petkevičienė, Rita (2020). Primary school teachers’ educational research: educational practice and professional development context // International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, 8 No. 3. 1-18. https://doi.org/10.23947/2334-8496-2020-8-3-1-18
Makarskaitė - Petkevičienė, Rita (2019). The development of comparing and contrasting skills for teaching natural sciences by future primary school teachers // Współczesne konteksty edukacji dorosłych Redakcja naukowa Jolanta Szada-Borzyszkowska, Marianna Styczyńska, WN IKRiBL, Siedlce. P. 167-177. ISBN 978-83-64884-15-3
Makarskaitė-Petkevičienė, Rita (2018). The event organized by the students: challenges, discoveries and new experiences. Indywidualistyczny i wspólnotowy obraz kształcenia dorosłych w świecie – teraźniejszość i perspektywy : monografia wieloautorska / (redakcja naukowa Leszek Ploch, Małgorzata Myszka, Aneta Nieweglowska, Małgorzata Wiśniewska). Siedlce : STN (Siedleckie Towarzystwo Naukowe). ISBN 9788362160396. P. 217-226.
Mokymo priemonės pradinei mokyklai
Pasaulio pažinimo mokymo priemonių komplektas „Raktas“ 1-4 kl. (bendr.V.Varnagirienė). Leidykla „Šviesa“.
Integruotas vadovėlis (ir užrašų sąsiuvinis) pradinei mokyklai „Vaivorykštė“ 2 kl. (bendr. V.Schoroškienė, S.Žukas ir kt.). Leidykla „Baltos lankos“.
Serija „TAIP“. Pasaulio pažinimo mokymo priemonės 1-4 klasėms (bendr. V.Varnagirienė ir A. Žemgulienė).
Serija TAIP. Pasaulio pažinimas: gamtos mokslai ir visuomeninis ugdymas. Mokymo priemonės 1-4 klasėms. (bendraautorės V. Varnagirienė ir A. Žemgulienė). Leidykla „Šviesa“.
Pažink aplinką su gamtukais. Negyvoji gamta. Aplinkos ministerija.Papžink aplinką su gamtukais. Gyvoji gamta. Aplinos ministerija.
Ugdymas(is) tvarumui: Šakaliukai gamtamoksliniame pasaulyje : mokytojo ir vaiko knygos (bendr. R. Bilbokaitė, I. Donielienė, I. Glincerienė, M. Kazlauskas, D. Leskovienė, V. Šlekienė, R. Vainorienė). VU leidykla.
Metodinės priemonės ikimokykliniam ugdymui
Atradimų takelis : žaismė ir atradimai. Leidykla „Vitae Litera“.
Žaliasis pieštukas : žaismė ir atradimai. Leidykla „Vitae Litera“.
Ugdymas(is) tvarumui: Šakaliukai apkabina Žemę: mokytojo ir vaiko knygos (bendr. R. Bilbokaitė, I. Donielienė, I. Glincerienė, M. Kazlauskas, D. Leskovienė, V. Šlekienė, R. Vainorienė). VU leidykla.
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita (Nr. 10-014-P-0001)(NŠA). Vykdymo laikotarpis: 2022-2025.
Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001). Vykdymo laikotarpis: 2020-2023.
Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir galimybės. Lietuvos mokslo taryba. S-REP-21-3.
Vykdymo laikotarpis: 2021-2022.
Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas (projekto kodas Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-03-0001) (NŠA).
Vykdymo laikotarpis: 2021-2022.
Integruotas gamtos mokslų mokymas Lietuvoje: pasiekimai ir ateities perspektyvos. S-REP-21-3. Lietuvos mokslo taryba.
Vykdymo laikotarpis: 2021-2022.
Integraliam gamtamoksliniam ugdymui 5–8 klasėse skirtos metodinės medžiagos, kvalifikacijos tobulinimo programoms įgyvendinti skirtos mokymų medžiagos, įgyvendinimo modelių aprašų bei rekomendacijų diegimas (NŠA).
Vykdymo laikotarpis: 2021 09-22 04.
Inovacijos vaikų darželyje (Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-01-0001) (NŠA).
Vykdymo laikotarpis: 2018 03 06-2022 03 06.
Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis (Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001).
Vykdymo laikotarpis: 2017 03 22-2019 07 22.
Tęsk (Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001) (NŠA).
Vykdytoja. Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Pareigos
2022-2025. Projekto „Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita“ (Nr. 10-014-P-0001). Ikimokyklinio ugdymo turinio medžiagos rengėja (NŠA).
2021-2022. Projekto „Integruotas gamtamokslis ugdymas Lietuvoje: pasiekimai ir galimybės“. (S-REP-21-3). Tyrėja (LMT).
2020-2023: Projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą“ (Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001) ekspertė, veiklos koordinatorė.
2021-2022: Priešmokyklinio ugdymo programos rengėjų grupės metodininkė ir mokymų priešmokyklinio ugdymo pedagogams lektorė (NŠA).
2019-2021: Ikimokyklinio ugdymo metodinės medžiagos priemonių rinkinių rengėja ir mokymų ikimokyklinio ugdymo pedagogams lektorė (NŠA).
2018 ; 2020: LAMA BPO Stojančiųjų į ugdymo mokslų studijų programas motyvacijos įvertinimo komisijos narė.
Mokslo renginiai
Konferencijų organizavimas
Kasmetinės nacionalinės konferencijos.
Organizacinio komiteto narė; ikimokyklinio ir pradinio ugdymo sekcijos moderatorė ir pranešėja.
Organizacinio ir mokslinio komiteto narė.
Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje.
Kasmetinės Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijos.
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2018)
Collaborative activities at university: experiences of primary school students and future teachers. XXI International Scientific Conference the Multidimensionality of the Education in the 21st century.
Sedlce-Chlewiska (Lenkija), 2023 06 05-06.
Tvarumo ugdymas darželyje: kontekstų kūrimo ir naujos patirties aspektas. VII Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija UGDYMAS IR ŠVIETIMAS: ĮVAIROVĖS VERTĖ (2023 10 12-13)
Darželio edukacinės erdvės ir tyrinėjimu grindžiamos veiklos jose. Kaip užtikrinti sėkmingą ugdymą(si)? VI-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) organizuojamoje konferencijoje „ŠVIETIMO PRAKTIKA IR TYRIMAI TURBULENTINIAME PASAULYJE“ (2022 10 13-14)
Application of natural science argumentation skills in primary education.
XX International Scientific Conference the Multidimensionality of the Education in the 21st century (bendraautorė N. Venskuvienė).
Sedlce-Chlevicka (Lenkija). 2022 06 07-09.
Kindergarten Outdoor Environment and Its Use in Developing Knowledge of Nature.
International Congress of Early Childhood Oudoor Practices (ICECOP) (bendraautorė N. Venskuvienė).
(Turkija). 2021 03 24-25.
4th Grade Students’ Argumentation Ability Expression in Natural Science Lessons.
Konferencija: „Traditions and innovations in preschool and primary education”. 79 International Scientific Conference of the University of Latvia (bendraautorė N. Venskuvienė).
(Latvija). 2021 01 26.
Būsimųjų pedagogų tobulėjimo patirtys ir iššūkiai pedagoginės praktikos metu.
Konferencija: „Mokytojų ugdymas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos“ (bendraautorė Juškevičienė A.).
Šiaulių universitetas (Lietuva). 2020 11 27.
Vaikas ir gamta: ankstyvojo gamtamokslinio ugdymo paieškos.
Nacionalinė konferencija „Gamtamokslinis ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje“.
2020 10 17.
Gamtinės edukacinės erdvės: mada ar būtinybė? (plenarinis pranešimas).
Konferencija: „Žalioji miesto aplinka – aplinkosauginio švietimo erdvė“ (Vilniaus m. savivaldybė).
Vilnius (Lietuva). 2020 01 16.
Šiandienos mokytojas ir gamtos mokslai: galimybės ir iššūkiai (plenarinis pranešimas).
Nacionalinė geografinė-aplinkotyrinė konferencija geografijos mokytojams „Paskui rasos lašą“, skirta mokytojo, mokslininko, geografo Rimanto Krupicko atminimui.
Kaunas (Lietuva). 2019 11 29.
Kaip mokyti argumentuoti per pasaulio pažinimo pamokas?
Kūrybinės dirbtuvės pradinių klasių mokytojams IV-oje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Education policy in cultural contexts: transmission and/or transformation“ (bendraautorė Žemgulienė A.).
Vilniaus universitetas, Vilnius (Lietuva). 2019 11 07-08.
Pasiklydę švietime: tarp idėjų ir realybės (plenarinis pranešimas).
III - oji Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencija Ugdymo ir švietimo ateities idėjos (bendraautorė Žemgulienė A.).
Kaunas, LSMU (Lietuva). 2019 10 11-12.
Students‘ natural science contest: task analysis in the aspect of knowledge and understanding.
3 International Baltic Symposium on Science an Technology Education BalticSTE2019 „Science and technology education: current challenges and possible solutions“.
Šiauliai (Lietuva). 2019 06 17-20.
Tyrinėjimams įkvepiantys aplinkos daiktai. Pojūčiai tyrinėjant (praktinės dirbtuvės).
Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija „Inovacijos vaikų darželyje“.
VDU, Kaunas (Lietuva). 2019 05 09.
Gamtos mokslai pradinėje mokykloje: iššūkiai ir galimybės (plenarinis pranešimas).
26-oji nacionalinė mokslinė – praktinė konferencijoje „Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje“.
Kupiškis (Lietuva). 2019 04 26-27.
Naujos galimybės šiandieniniam pradinių klasių mokinių gamtamoksliniam ugdymui (su praktinių darbų demonstravimu) (90 min.).
8-oji švietimo inovacijų paroda Mokykla 2018. Organizatorius: Švietimo aprūpinimo centras.
2018 11 23.
Ugdymo įstaigų edukacinės erdvės, natūralūs ir žmogaus sukurti akcentai: harmonijos beieškant (plenarinis pranešimas).
Tarptautinė konferencija „Edukacinės erdvės ir ugdymo procesas“. Organizatoriai: VU Botanikos sodas ir Lietuvos mokinių neformalaus švietimo centras.
2018 10 18.
https://bit.ly/3Gw6gcY
Gamtamokslinio ugdymo pradinėje mokykloje problematika. Veiksniai, lemiantys gamtamokslinio ugdymo sėkmę. Mokytojo ir mokinių gamtamokslinis raštingumas (90 min.).
Viešoji konsultacija biologijos mokytojams „Naujos technologijos keičia ugdymo turinį”.
Ugdymo plėtotės centras (Lietuva). 2018 10 05.
Akademinės išvykos
Mokslinės stažuotės
Stažuotė Škotijoje ir Airijoje pagal programą „Ikimokyklinio ugdymo sistema ir praktika Škotijoje ir Airijoje“. (2023 m. lapkričio 12-18 d.)
Stažuotės ikimokyklinio ugdymo ekspertams – ugdymo priemonių rengėjams (vykdomo projekto formate):
2019 m. Britų Švietimo ir mokymo technologijų paroda (BETT – British Education and Training Technology), Londonas, 2019 m. sausio 22-26 d.
https://bit.ly/3iBuKK8
2019 m. Didakttinių inovacijų ir priemonių paroda Didacta, Kiolnas, 2019 m. vasario 19-23 d.
https://bit.ly/3IKVy5f
2019 m. Tarptautinis Loris Malaguzzi ugdymo centras, Italija, Regio Emilia, 2019 m. kovo 24-28 d.
https://bit.ly/3W4Et9n
2021-2022 m. Stažuotė Vaikų meninėje studijoje „Diemedis“ (2021 m. lapkričio 8-12 d., antra dalis – 2022 m. balandžio 11-15 d. Trukmė – 10 dienų). Stažuotė vykdyta įgyvendinant projektą „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-000, kuris finansuojamas iš Europos socialinio fondo.
Dėstymo vizitai
2022 m. Erasmus+ Lenkija, Siedlce University of Natural Sciences and Humanities, Siedlce. 2022 m. birželio 6-10 d.
2018 m. Erasmus+ Bulgarija, Plovdiski Universitet "Paisii Hilendarski" Pedagogikos fakultetas, 2018 m. gegužės 27-birželio 1 d.
2016 m. Erasmus+ Prancūzija, Université de Bretagne Occidentale, École superieure du professorat et de l‘education, 2016 m. rugsėjo 25-30 d.
Narystė
Profesinėse asociacijose
Lietuvos švietimo tyrimų asociacijos LETA valdybos narė, Ikimokyklinio ugdymo tinklo vadovė.
http://www.lera.lt/tinklai/
Lietuvos mokslinės draugijos MMC „Scientia eduologica“ narė.
Redakcinėse mokslinių žurnalų kolegijose
Journal of Baltic Science Education (ISSN 1648-3898 print., ISSN 2538-7138 online) redakcinės kolegijos narė.
https://bit.ly/3XdOxhJ
Žurnalo „Gamtamokslinis ugdymas / Natural Science Education“ (ISSN 1648-939X; Copernicus Index) redakcinės kolegijos narė.
http://www.gu.puslapiai.lt/GUwww/indeks.htm
Žurnalo „Švietimas: politika, vadyba, kokybė“ redakcinės kolegijos narys (ISSN 2029–1922; JournalSeek, „Copernicus Index“).
https://bit.ly/3Xr06Sn
Kita
Vilniaus „Vyturio“ pradinės mokyklos tarybos narys (socialinių partnerių atstovė).
Ekspertinė veikla
Metų mokytojo rinkimų komisijos prie ŠMSM, narė.
Nacionalinio STEAM konkurso „Mūsų eksperimentas" ekspertų grupės narė (LMNŠC).
Nacionalinio konkurso „Lietuvos gamtininkas“ (1-4 kl. mokiniams) vertinimo komisijos pirmininkė (LMNŠC).
Mokyklų edukacinių erdvių 2018, 2020, 2022 metų konkurso nacionalinio lygmens vertinimo komisijos narė (LMNŠC).
Mokslo populiarinimo veikla
Interviu
LRT Žinios / Panorama „Pokyčiai bendrojo ugdymo programose“, 15.46-16.09 min https://www.youtube.com/watch?v=LMuv5SDhC6U&ab_channel=Lietuvosnacionalinisradijasirtelevizija
STEAM konkursas, Mūsų eksperimentas: kaip mokiniai tampa mokslininkais? (Žinių portalo lrytas.lt vaizdo įrašas).
https://bit.ly/3aPvabO [2019.05.02]
Vaizdo įrašai
Pradinio ugdymo mokytojų dalykinės kompetencijos tobulinimas.
Metodiniai leidiniai ir filmai dalykinėms kompetencijoms tobulinti. https://drive.google.com/file/d/1
Dalyvavimas kuriant (eksperto komentarai) filmų ciklą „Mokyklų edukacinių erdvių geroji patirtis: sklaidos aspektas“.
LMNŠC, Veisiejų S. Gedos gimnazijos edukacinės erdvės.
https://bit.ly/3zgSsAS (29:20) [2017.10.30]
Virtuali edukacinė biblioteka, Lietuvos ugdymo įstaigų edukacinių erdvių kūrimas (YouTube platforma Virtuali edukacinė biblioteka).
https://bit.ly/3zleVwP [2017.10.10]
Kita
Nuolatiniai seminarai mokytojams VU FsF Pedagogų kompetencijų tobulinimo centre centre temomis: 1) Gamtos vaikas. Kaip jį užauginti? 2) Mokymasis gamtoje ir iš gamtos arba dar viena galimybė pasaulio pažinimo ir kitų dalykų integracijai, 3) Socialinio ir gamtamokslinio ugdymo sritys naujo ugdymo turinio kontekste (kartu A.Žemguliene), 4) Pradinių klasių mokinių argumentavimo gebėjimų ugdymas mokant pasaulio pažinimo (kartu su A. Žemguliene), 5) Gamtamokslinio tyrinėjimo priemonės pradinėse klasėse: turinys, galimybės iššūkiai; 6) Gamtamokslinio turinio kūrimas ikimokykliniame ugdyme; 7) Gamtamokslinio ugdymo pradinėje mokykloje aktualijos; 8) Tyrinėjimu grindžiamas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: skirtingų kompetencijų ir dalykinių sričių jungtys (kartu su J. Sidabriene, A. žemguliene, R. Žilinskiene).
Žmogaus ir gyvūno santykis: atsakomybės ugdymo aspektas. Nuotolinė konferencija ,,Pasaulinė gyvūnų globos diena – kuo mes galime prisidėti, kad globojamų gyvūnų būtų mažiau“. Aplinkos ministerija, Delfi konferencija, 2023 10 05 https://www.delfi.lt/video/laidos/partnerio-turinys/pasauline-gyvunu-globos-diena-kuo-mes-galime-prisideti-kad-globojamu-gyvunu-butu-maziau-94701713
Atnaujinto vadovėlio „ Pasaulio pažinimas: gamtos mokslai ir visuomeninis ugdymas (serija TAIP!)“ gamtamokslinis turinys naujų bendrųjų programų kontekste. Metodinė diena Klaipėdos Pr. Mašioto progimnazijoje, 2023 11 23.
Priešmokyklinio ugdymo turinys: gamtamokslinio ugdymo sritis. Konferencijoje „Priešmokyklinio ugdymo slinktys: pokytis, kokybė, vaikų pasiekimų ūgtis“ Vilniaus m. savaivaldybė. 2023-02-24.
Pasaulio pažinimo laboratorija pradinėse klasėse: tyrinėju, ieškau, pažįstu (s. TAIP!). Leidyklos „Šviesa“ renginys.
https://bit.ly/3ITW12W ; https://bit.ly/3v4gPPJ [2021.04.29]
Galimybės ir idėjos darbui pamokoje su naujai rengiamu pasaulio pažinimo vadovėliu 1 klasei „Taip“. - Internetinė paskaita ir metodinė medžiaga pradinių klasių pedagogams. Leidyklos „Šviesa“ renginys.
https://bit.ly/3BaFS7w ; https://bit.ly/3QDIpNt [2020.04.08]
Plenarinis pranešimas „Gamtinės edukacinės erdvės: mada ar būtinybė?“ // Konferencija „Žalioji miesto aplinka – aplinkosauginio švietimo erdvė“, Vilniaus m. savivaldybė. https://bit.ly/3yU4K0M [2020.01.16]
Veiklos pradinių klasių mokiniams: „Laiko ir gamtos detektyvai“ // Pažinimo laboratorija. Litexpo paroda „Mokykla-2019“.
[2019.11.22]
Paskaita ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams „Požymis gamtamoksliniame ugdyme. Ką turėtų žinoti vaikystės pedagogas?“. Litexpo paroda „Mokykla-2019“.
[2019.11.23]
Konsultacinis pranešimas edukacinių erdvių kūrėjams „Ugdymo įstaigų edukacinės erdvės: natūralūs ir žmogaus sukurti akcentai ir jų panaudojimas ugdymui“ // Respublikinis metodinis seminaras „Edukacinės erdvės ir ugdymo procesas (Krakių Mikalojaus Katkaus gimnazija).
[2019.05.16]
Viešoji konsultacija biologijos mokytojams „Gamtamokslinio ugdymo pradinėje mokykloje problematika. Veiksniai, lemiantys gamtamokslinio ugdymo sėkmę. Mokytojo ir mokinių gamtamokslinis raštingumas” // „Naujos technologijos keičia ugdymo turinį”, Ugdymo plėtotės centras.
[2018.10.05]
Paskaita praktikumas pedagogams „Naujos galimybės šiandieniniam pradinių klasių mokinių gamtamoksliniam ugdymui” // 8-oji švietimo inovacijų paroda „Mokykla 2018“. Organizatorius: Švietimo aprūpinimo centras.
[2018.11.23]
Plenarinis pranešimas „Pradinio gamtinio ugdymo galimybės edukacinėse erdvėse" // Respublikinė konferencija „Edukacinės erdvės ir ugdymo procesas“ (VU Botanikos sodas ir Lietuvos mokinių neformalaus švietimo centras).
[2017.11.22]
Edukacinė veikla pradinių klasių mokytojams „Pažįstu pasaulį tyrinėdamas: koks nuostabus gamtos pasaulis!“. Litexpo paroda „Mokykla-2016“.
[2016.11.25]