Apie
Docentė, Mokslo darbuotoja, Projekto ekspertė, Projekto tyrėja, Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros programų vadovė
Socialinių mokslų daktarė, docentė, Pagrindinės pareigos – vadovavimas Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centrui. Be akademinės, mokslinės ir projektinės veiklos sukaupta ilgametė patirtis rengiant Etikos mokymo priemones pradiniam ugdymui.
Mokslinių tyrinėjimų sritys: Mokymosi aplinkos, mokymosi metodai, paauglystė, mokytojų rengimas ir kompetencijų tobulinimas.
Dėstomi dalykai: Pedagogika.
ORCID |
Adresas: Universiteto g. 9, 419 kab. LT-01513, Vilnius.
Telefonas: +370 5 268 7099
Publikacijos
Lietuvos akademinėje elektroninėje bibliotekoje (eLABa) registruotos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Meškauskienė, Asta. Ugdomosios mokytojo ir mokinio sąveikos įtaka paauglio savigarbai // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392- 0340. eISSN 2029-0551. 2017, t. 126, Nr. 2, p. 115-129. DOI: 10.15823/p.2017.23. [Scopus; Educational Research Complete; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [CiteScore: 0,17; SNIP: 0,476;SJR: 0,193; Q4 (2017, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 1,000]
Meškauskienė, Asta. Asmenybės ugdymo problema universitetuose Lietuvos mokslininkų darbuose 1990–2015metais // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2016, T. 122, Nr. 2, p. 76-93. [Scopus; Educational Research Complete; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [CiteScore: 0,05; SNIP: 0,182; SJR: 0,187; Q4 (2016, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 1,000]
Meškauskienė, Asta; Guoba, Andrius. Mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo bei įsivertinimo įtaka paauglių savigarbai // Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2016, T. 124, Nr. 4, p.160-171. [Scopus; Educational Research Complete; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [CiteScore: 0,05; SNIP: 0,182; SJR: 0,187; Q4 (2016, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,500]
Meškauskienė, Asta; Barkauskaitė, Marija. Mokytojų taikomi paramos būdai žemos savigarbos ir patyčias patiriantiems paaugliams// Pedagogika : mokslo darbai. ISSN 1392-0340. 2015, T. 120, Nr. 4, p. 130-141. [Scopus; Educational Research Complete; CEEOL – Central and Eastern European Online Library] [CiteScore: 0,09; SNIP: 0,430; SJR: 0,187; Q4 (2015, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,500]
Stupurienė, Gabrielė; Juškevičienė, Anita; Jevsikova, Tatjana; Dagienė, Valentina; Meškauskienė, Asta. Girls’summer school for physical computing: methodology and acceptance issues // Informatics in schools. Rethinking computing education: international conference on informatics in schools: situation, evolution, and perspectives, ISSEP 2021 / Barendsen E., Chytas C. (eds). Cham : Springer, 2021. ISBN 9783030902278. eISBN9783030902285. p. 95-108. (Lecture Notes in Computer Science, ISSN 0302-9743, eISSN 1611-3349 ; vol. 13057). DOI: 10.1007/978-3-030-90228-5_8. [M.kr.: T 007, S 007] [Indėlis: 0,200] [Indėlis autoriniais lankais:0,200]
Meškauskienė, Asta; Juškevičienė, Agnė. Mokyklos mikroklimatas, skatinantis mokinių įsitraukimą į mokyklą: koks yra mokytojų vaidmuo? // INTED 2021 : 15th annual international technology, education and development conference, 8-9 March, 2021 :conference proceedings. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 9788409276660. p. 9475-9483. (INTED proceedings, ISSN 2340-1079). DOI: 10.21125/inted.2021.1983. [IATED digital library] [M.kr.: S 007] [Indėlis: 0,500] [Indėlis autoriniais lankais: 0,322]
Tyrimai
Projektinė veikla
Nacionaliniai projektai
Tęsk. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas 09.2.1-ESFA-V-727 priemonę „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“.
Ekspertė. Vykdymo laikotarpis: 2014-2020.
ESF projekto Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto.
Ekspertė.
Tarptautiniai projektai
Future Teachers Education: Computational Thinking and STEAM. Founded by Erasmus+ programme.
Vykdymo laikotarpis: 2019 09 01-2022 08 31.
Fostering Steam Education in Schools ((Edusimsteam) nr. 612855-epp-1-2019-1-tr-eppka3-pi-forward)).
Mergaičių skaitmeninių ir verslumo potencialo įgalinimas (GEM) No. LC-01380173 (Girls4STEM-2019).
Prasmingas atvirasis mokymas: mokyklos ir bendruomenės sąveika (MOST).
EU HORIZON 2020. Coordination and support Programme under grant agreement No.952366
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Konferencijų organizavimas
The Learning Materials in the 21st Century: Creation and Application.
Tarptautinės mokslinės konferencijos mokslinio komiteto narė. 2014 12 04 Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Education.
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Mokymosi aplinkos vaidmuo paauglių savigarbos stiprinimui.
Tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija "Mokytojas šiandien ir rytoj: tarp realybės ir lūkesčių".
Lietuvos edukologijos universitetas, Vilnius (Lietuva). 2016 11 24.
Culture Features of School as an Organization.
In "9th World Conference on Educational Sciences".
Nice (Prancūzija). 2017 02 01-04.
Mokymo aplinkos poveikis paauglių savigarbos formavimuisi.
12-oji tarptautinė socialinių mokslų konferencija.
Amsterdamas (Nyderlandai). 2017 05 19-20.
Paauglių savigarbos ugdymosi veiksniai mokykloje.
Tarptautinė konferencija Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL2017.
Porto (Portugalija). 2017 09 12-14.
Mokyklos kaip organizacijos kultūra: vertybinis aspektas.
Tarptautinė konferencija "Education and New Developments" (END).
Porto (Portugalija). 2019 06 22-24.
Expression of self-concept of pupils as cooperative learners.
Pranešimas kartu su Juškevičiene A. Education Culture and Society Conference.
Wroclav (Lenkija). 2020 09 11-12.
Paauglių įsitraukimo į mokyklą ir jų pasiekimų sąsajos.
Pranešimas kartu su Juškevičiene A. 4-oji tarptautinė konferencija "Švietimo politika kultūros kontekstuose: Transmisija ir (arba) transformacija".
Vilniaus universitetas (Lietuva). 2020 11 07.
Mokyklos mikroklimatas, skatinantis mokinių įsitraukimą į mokyklą: Koks mokytojų vaidmuo?
Pranešimas kartu su Juškevičiene A. "15th International Technology, Education and Development".
Valensija (Ispanija). 2021 03 08-09.
Mokslo populiarinimo veikla
Kita
Kuzmickaitė, V., Meškauskienė, A., Sereičikienė, J. (2020). Serija TAIP! . Etikos užrašai. Mokymo priemonė 1 klasei. Kaunas, Šviesa.
https://bit.ly/3H10vWb
Kuzmickaitė, V., Meškauskienė, A., Sereičikienė, J. (2020). Serija TAIP! . Etikos užrašai. Mokymo priemonė 2 klasei. Kaunas, Šviesa.
https://bit.ly/3XqZxIb
Kuzmickaitė, V., Meškauskienė, A., Sereičikienė, J. (2020). Serija TAIP! 1 klasė . Mokytojo knyga. Kaunas, Šviesa.
https://bit.ly/3iEbUC3
Kuzmickaitė, V., Meškauskienė, A., Sereičikienė, J. (2020). Serija TAIP! 2 klasė . Mokytojo knyga. Kaunas, Šviesa.
https://bit.ly/3CKfX6u
Kuzmickaitė, V., Meškauskienė, A., Sereičikienė, J. (2020). Skaitmeninių užduočių bankas. Internetinė prieiga:
https://bit.ly/3CHp6wY
Meškauskienė, Asta; Kuzmickaitė, Vaida; Sereičikienė, Jolanta. Etika. 3 klasė : Mokytojo knyga. Skaitmeninė versija (EDUKA klasė). Vilnius : Šviesa, 2021. 68 p. (Taip!, ISSN 2424-5763). [M.kr.: S 007] [Indėlis autoriniais lankais: 1,622]
Meškauskienė, Asta; Sereičikienė, Jolanta; Aškinytė, Rasa; Kuzmickaitė, Vaida. Etika : socialinis ir emocinis ugdymas : užrašai 3 klasei. Kaunas : Šviesa, 2021. 67 p. (Taip!, ISSN 2424-5763). ISBN 9785430070991. [M.kr.: S 007] [Indėlis autoriniais lankais: 1,197]
Save
Save
Save
Save
Save