Apie
Mokslo darbuotojas.
Vladimiras Dolgopolovas yra Vilniaus universiteto Ugdymo mokslų instituto ir Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų instituto tyrėjas. Jis yra įgijęs informatikos inžinerijos mokslų daktaro laipsnį Vilniaus universitete. Jis dalyvavo tarptautiniuose moksliniuose projektuose, susijusiuose su informatikiniu mąstymu ir STEM ugdymu. Jo mokslinių interesų sritys apima konceptualaus supratimo apie kompiuteriniu skaičiavimu grindžiamas transformacijas plėtojimą integruotai STEM programai, informatikinio mąstymo ir informatikos ugdymo bei plėtros tendencijas, integruoto STEM ugdymo ir jo poveikio visuomenei tyrimai.
Adresas: Akademijos g. 4, LT-08412 Vilnius,606 kab.
Telefonas: +370 5 2109300
El. paštas:
Priėmimo laikas: Iš anksto susitarus el. paštu 601 kab.
Publikacijos
Publikacijos su VU prieskyra
Visos publikacijos
Svarbiausios mokslinės publikacijos (nuo 2016)
Dolgopolovas, Vladimiras; Dagienė, Valentina. On semiotics perspectives of computational thinking: unravelling the “pamphlet” approach, a case study // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2022, vol. 14, no. 4, art. no. 1956, p. [1-19]. DOI: 10.3390/su14041956.
Dolgopolovas, Vladimiras; Dagienė, Valentina. On the future of computational thinking education: moving beyond the digital agenda, a discourse analysis perspective // Sustainability. Basel : MDPI. eISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, iss. 24, art. no. 13848, p. 1-21. DOI: 10.3390/su132413848.
Dolgopolovas, Vladimiras; Dagienė, Valentina. Computational thinking: Enhancing STEAM and engineering education, from theory to practice // Computer applications in engineering education: Special Issue: Computational thinking: Enhancing STEAM and engineering education, from theory to practice. Hoboken : Wiley. ISSN 1061-3773. eISSN 1099-0542. 2021, vol. 29, iss. 1, p. 5-11. DOI: 10.1002/cae.22382.
Dolgopolovas, Vladimiras; Dagienė, Valentina; Jevsikova, Tatjana. Methodological guidelines for the design and integration of software learning objects for scientific programming education // Scientific programming. London : Hindawi. ISSN 1058-9244. eISSN 1875-919X. 2020, vol. 2020,. no. 6807515, p. [1-19]. DOI: 10.1155/2020/6807515.
Dolgopolovas, Vladimiras; Jevsikova, Tatjana; Dagienė, Valentina. From Android games to coding in C-An approach to motivate novice engineering students to learn programming: a case study // Computer applications in engineering education. Hoboken : Wiley. ISSN 1061-3773. eISSN 1099-0542. 2018, Vol. 26, no 1, p. 75-90. DOI: 10.1002/cae.21862.
Tyrimai
Projektinė veikla
Tarptautiniai projektai
FITPED-AI: Dirbtinio intelekto mokymas ateities IT profesionalams (Future IT Professionals Education in Artificial Intelligence). 300948571, Erasmus+ KA220-HED projektas.
Vykdymo laikotarpis: 2021-2024.
THEE Teaching in Higher education Effectively via Eyetracking. No. 2019-1-TR01-KA203-077213; 300948502 ES, ERASMUS + KA220-HED.
Vykdymo laikotarpis: 2022.
Euro-Asian Collaboration For Enhancing STEAM Education/EASTEM Nr. 598915-EPP-1-2018-1-SE-EPPKA2-CBHE-JP. 300948489 ES, Erasmus+ CBHE projektas.
Vykdymo laikotarpis: 2019-2021.
E-TEACH: Improvement of Teaching Techniques by Eye Tarcking in Technology Enchanced Classrooms. 300948468 ES, Erasmus + KA220-HED.
Vykdymo laikotarpis: 2018-2019.
KITA AKADEMINĖ VEIKLA
Mokslo renginiai
Pranešimai mokslinėse konferencijose (nuo 2016)
Dolgopolovas, Vladimiras; Dagienė, Valentina; Jasutė, Eglė; Jevsikova, Tatjana. Design science research for computational thinking in constructionist education: a pragmatistic perspective // Constructionism 2018 : Constructionism, computational thinking and educational innovation: conference proceedings / Edited by Valentina Dagienė and Eglė Jasutė. Vilnius : Vilnius University, 2018. eISBN 9786099576015. p. 180-192.
Akademinės išvykos
Dėstymo vizitai
Upsalos universitetas, Švedija, 2019 09 16-22